Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Prečo je pre váš biznis dôležitý digitálny marketing?

Eafe.jpg
Foto: VIAMEDIA
9. mája 2018 Tlačiť

BRATISLAVA 9. mája 2018 (P/PR) – Viacero majiteľov menších podnikov zanedbáva, alebo vôbec nerieši online marketing. Väčšinou si na to nevedia nájsť čas alebo to považujú za zbytočnosť a vyhodené peniaze. Prečo vôbec riešiť online inzerciu? Je nevyhnutná reklama na Google? Je potrebné dať spravovať kampane profesionálom?

Vaši zákazníci sú online

Asi najjednoduchším a najlogickejším argumentom prečo mať svoj biznis aj online je, že aj zákazníci sú online. Internetové pripojenie má takmer každá domácnosť, vo firmách je to samozrejmosťou a na Slovensku je silne zastúpený aj mobilný internet. Stačí sa pozrieť na ľudí čo robia v MHD, na zastávkach alebo čakajúci v radoch na hocičo. Všetci majú v rukách smartphone. Buď chatujú, hľadajú informácie, scrollujú na sociálnych sieťach, alebo si vypĺňajú čas prezeraním videí. Na každé z týchto miest je možné umiestniť vašu reklamu.

Internet je otvorený stále

V dnešnej dobe má každý človek iný denný harmonogram. Mnoho ľudí má takzvaný flexibilný pracovný čas. Buď pracujú na smeny, alebo sú v práci práve v časoch, keď sú kamenné predajne otvorené. Na internete môžu zákazníci nakupovať kedykoľvek, cez deň, v noci aj počas sviatkov.

V súčasnosti si pred samotným nákupom zákazníci robia prieskum na internete. Väčšinou porovnávajú viacero produktov a čítajú recenzie o výrobkoch a predávajúcom. Tiež riešia dostupnosť tovaru a to, ako sa do predajne dostanú. Preto je dôležité „byť videný“,  keď vás potenciálny zákazník hľadá.

Reklama na Google

Vyhľadávanie sa začína takmer stále na Googli. Každý z nás väčšinou kliká na prvé pozície, ktoré sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania. Veľmi zriedka sa človek preklikne na druhú stránku. Marketéri sa snažia dostať svojho klienta práve na popredné pozície, aby ich reklama na Googli bola viditeľná, klikalo sa na ňu a následne nakupovalo. Prvé výsledky sú väčšinou platené – tzv. PPC reklama.

Dôležité je, nie len Google reklamu mať, ale využívať všetok jej potenciál. Aby bola reklama lepšie viditeľná, vieme pridávať rôzne rozšírenia, ktoré reklamu zatraktívnia a pôsobia profesionálnejšie.

Fage.jpg
Foto: VIAMEDIA

Spravovať si PPC reklamu sám alebo to prenechať profesionálom?

V online svete sa často menia možnosti nastavenia cielení, cenových ponúk, pribúdajú novinky a vylepšujú sa možnosti zefektívnenia kampaní. Je dôležité sledovať všetky zmeny a aplikovať tie, ktoré pomôžu danému podnikaniu.

Spravovanie reklám si vyžaduje veľa času. Nie je to len tvorba kampaní, ale aj ich optimalizácia, a tiež štúdium nových informácií a ich zakomponovanie do reklám.

V agentúrach je sledovanie zmien jednoduchšie, nakoľko marketéri o nich diskutujú a vedia si medzi sebou vymeniť nadobudnuté poznatky. Agentúry, ktoré sú kľúčovými partnermi Googlu, majú možnosť užšej spolupráce s Googlom a dostávajú novinky priamo od nich, a tiež sa zúčastňujú školení, kde sa prezentujú aktuálne zmeny, vylepšenia a nové formáty reklám.

S agentúrou budú vaše prostriedky vynaložené efektívne. Analýzou vieme zistiť presne akí používatelia nakupujú a podľa toho nastavovať pokročilé zacielenia, čím sa dosiahne získanie relevantných používateľov za relatívne nízky rozpočet.

Medzi pokročilé nastavenie radíme aj dynamický remarketing, ktorý dokáže zobrazovať používateľom produkty, ktoré si na vašej stránke prezerali v minulosti.

Je na zváženie, či má na tieto aktivity priestor niekto v rámci firmy, alebo je lepšie zveriť PPC reklamu skúseným marketérom, ktorí vám okrem správy kampane vedia poskytnúť aj rôzne iné odporúčania pre maximalizáciou celkovej výkonnosti reklamných kampaní.

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

digitálny marketingGoogle

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Online marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Industry 4.0
ISO
Komunikačné zručnosti
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Marketingové zručnosti
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Počítačové zručnosti
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

marec

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X