Čo so sebou prináša plná elektronizácia verejného obstarávania
Dátum 19. október 2018 predstavuje revolúciu v slovenskom verejnom obstarávaní. Od uvedeného dátumu všetka komunikácia medzi záujemcami, resp. uchádzačmi na jednej strane a verejnými obstarávateľmi na druhej strane musí prebiehať elektronicky.
Obsah seminára je koncipovaný tak, že zodpovie nielen na všetky otázky zamerané na priebeh verejného obstarávania prostredníctvom elektronických prostriedkov. Jednotlivé postupy budú prezentované na elektronickom systéme Elena, pre lepšie pochopenie jednotlivých krokov.
Prednášajúci:JUDr. Juraj Tkáč – pôsobí ako konzultant – expert na verejné obstarávanie. Má bohaté skúsenosti s prípravou ponúk, či iných úkonov uchádzačov a záujemcov vo verejných obstarávaniach, s obstarávaním veľkých nadlimitných zákaziek, ako aj obstarávaním podlimitných zákaziek, ale zároveň aj s kompletným zabezpečovaním verejného obstarávania pre štrukturálne fondy EÚ, vrátane poradenskej činnosti. Pôsobil tiež ako expert pre FIDIC medzinárodné zmluvné podmienky a verejné obstarávanie pre vládu Bosny a Hercegoviny. V rámci svojej publikačnej činnosti je spoluautorom publikácií Zákon o verejnom obstarávaní – komentár, Zákon o verejnom obstarávaní – veľký komentár, spoluautorom publikácií Judikatúra Súdneho dvora EÚ vo veciach verejného obstarávania a Judikatúra vo veciach ochrany osobných údajov, autorom monografie Aplikácia FIDIC zmluvných podmienok v slovenskom právnom poriadku, spoluautorom publikácie Zákon o slobodnom prístupe k informáciám – komentár a autorom mnohých článkov a príspevkov v odborných periodikách, vrátane odborného časopisu Verejné obstarávanie – právo a prax vo vydavateľstve Wolters Kluwer. Popri aplikačnej praxi sa úspešne venuje aj lektorskej činnosti.
Účastnícky poplatok:80,00 € bez DPH96,00 € s DPH
V účastníckom poplatku je zahrnutý obed, občerstvenie (káva, čaj, minerálka), materiál v elektronickej podobe a náklady na organizačné zabezpečenie seminára.
Údaje pre úhradu účastníckeho poplatku:IBAN: SK25 0200 0000 0014 4064 3012, SWIFT: BIC SUBASKBXVariabilný symbol: číslo objednávky
Účastnícky poplatok nie je možné uhradiť hotovostne pred alebo počas seminára.V prípade, že účastník neuhradí faktúru včas a v celej výške, organizátor si vyhradzuje právo stornovať záväznú prihlášku/objednávku. Organizátor si vyhradzuje právo ukončiť registráciu účastníkov pred stanoveným termínom uzávierky prihlášok/objednávok, ak počet prihlásených účastníkov presiahne kapacitné možnosti, o čom upovedomí záujemcov telefonicky alebo elektronicky.
Program:
Dokončenie prebiehajúcich verejných obstarávaní tak, aby bola dodržaná povinná elektronizácia
Vyhlásenie nového verejného obstarávania tak, aby spĺňalo všetky atribúty elektronickej komunikácie
Predkladanie ponúk elektronicky
Identifikácia zahraničného uchádzača, ktorý nemá slovenský e-občiansky preukaz
Predkladanie ponúk v originálnej verzii elektronicky (ako možno napríklad predložiť originál bankovej záruky vystavenej bankou v listinnej forme)
Elektronické predkladanie námietky
Elektronické predkladanie odvolania
Diskusia
Harmonogram:
08:30 – 9:00
registrácia
9:00 – 10:00
prednáška
10:00 – 10:20
prestávka
10:20 – 11:20
prednáška
11:20 – 11:30
prestávka
11:30 – 12:30
prednáška
12:30 – 13:15
obedňajšia prestávka
13:15 – 15:30
prednáška, diskusia
16:00
predpokladaný záver seminára
január, 2025
pon
ut
str
štv
pia
so
ne
-
-
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Žiadne školenia, kurzy a semináre pre vybraný rozsah parametrov