- Podnikam.sk
- Články
- Správy
- Ako vybudovať e-shop a podporiť jeho úspech? Pozrite si s nami tipy a triky
Ako vybudovať e-shop a podporiť jeho úspech? Pozrite si s nami tipy a triky
Chcete si vytvoriť úspešný e-shop, podporiť jeho rast, prípadne máte obchod a chcete s ním prejsť do online priestoru? Odpovede ako na to, nájdete v našom článku.
Pandémia presunula nákupy z kamenných obchodov na eshopy. V čase, keď boli obchody a nákupné centrá zatvorené, predaj sa presunul do online priestoru.
Dnes je už každému jasné, že online priestor bude aj v budúcnosti stále dôležitejším miestom nakupovania. V súčasnosti je aj samotné založenie e-shopu omnoho jednoduchšie a lacnejšie ako kedysi.
Medzi samozrejmosti v súčasnosti už patrí jednoduchý ale o to kvalitnejší dizajn, ktorý upúta, avšak nepomýli. Zákazníci tiež jednoznačne ocenia čo najviac možností platby a kvalitný servis s rýchlou odozvou. Spoľahlivá doprava patrí medzi samozrejmosti.
Pri budovaní úspešného e-shopu je ale dôležité na nové a aktuálne zmeny okamžite reagovať a využiť situáciu vo svoj prospech.
Svoje o tom vie aj 50 autorov a 34 úspešných firiem, ktorí sa spojili a svoje tipy a triky vložili do jednej knihy – 55 tipov a návodov pre úspešný e-shop. Vďaka ich skúsenostiam sa môžete aj vy naučiť viac pre rozvoj vášho e-shopu. Pozrite si s nami niekoľko návodov z knihy, ktorú si môžete zakúpiť už teraz.
Tu je niekoľko tipov, ako budovať úspešný e-shop:
1. Priniesť vždy niečo nové.
- Tak, ako pri všetkom, je v každom eshope dôležité mať vždy po ruke novinky. Niečo, čo vzbudí pozornosť klientov a vždy oživí vašu činnosť.
- Tak isto sa nikdy nesmiete obávať riskovať a vymýšľať nové veci, postupy a využívať nové technológie.
2. Práca na sebe.
- Je jedným z hlavných pilierov. Znamená to byť vždy v obraze, mať prehľad v dianí, vedieť čo ľudí zaujíma. Vy to tak budete vedieť lepšie využiť pre svoj rast.
- Mali by ste ovládať súčasné trendy, sledovať ľudí vo vašom odbore. Budete tak vedieť nasledovať, čo letí vo svete a tak to skôr dostať na váš trh.
3. Prehľad aj vo oblastiach mimo vášho cieľového podnikania.
- Predsa len taký všeobecný prehľad takpovediac o všetkom nikdy nemôže byť na škodu.
- Neviete, kedy a na čo sa vám zídu všeobecné novinky z rôznych kútov sveta v rôznych oblastiach.
4. Experimentovanie a prepojenie.
- Nebojte sa premostiť a prepojiť aj tie najmenej pravdepodobné veci. Nič nie je horšie ako suchý konzervativizmus, najmä v e-commerce.
- Kreativite sa medze nekladú a možno aj sami budete prekvapení, ako dve na prvý pohľad nesúvisiace veci do seba zapadnú.
5. Dôraz na ekológiu a udržateľnosť.
- Ekológia by sa tak mala stať jedným z pilierov vášho eshopu. Taktiež je len na vás, aký spôsob podpory si vymyslíte.
- Môže to byť ekológia balenia, logistiky či zapájanie sa do činností na rozvoj ochrany prírody, či iná dobročinnosť.
Je dôležité myslieť aj na kvalitu a spoľahlivosť služieb a produktov z vášho e-shopu. Ide o súčasť rozvoja ochrany planéty. Je to veľmi dôležitá zložka, ktorá bude napokon neustále privádzať klientov k vám a nie ku konkurencii. Nielenže sa k vám budú klienti vracať, ale posunú svoje skúsenosti ďalej, čo vytvorí nový flow.
Nezabúdajte na sebe a svojom eshope neustále pracovať a vzdelávať sa. Nové inšpirácie a náhľady ako posunúť rast nájdete aj vďaka skúsenostiam odborníkov z praxe.
Možnosťou je nechať si poradiť od 50 autorov a 34 úspešných firiem na jednom mieste, v knihe – 55 tipov a návodov pre úspešný e-shop sa dozviete všetko dôležité a ešte viac. Táto kniha sa stane bibliou každého e-shopára, nenechajte si ju ujsť.
Tento článok vznikol v spolupráci s klientom Dognet.