5 najväčších mýtov o sociálnych médiách (nielen) pre malých podnikateľov
Osobná propagácia nefunguje
V súčasnosti je veľmi ťažké odlíšiť povesť podnikateľa od jeho podnikania. Zákazníci chcú byť neustále v spojení s ľuďmi a chcú pritom porozumieť tomu, kto je ten-ktorý podnikateľ, ako žije, chcú sa s ním určitým spôsobom stotožniť. Prostredníctvom obsahu na jeho profile vedia získať tieto informácie a rozhodnúť sa, či je pre nich tým správnym človekom.
Suma sumárum, sociálne médiá sú silným a efektívnym nástrojom pre podnikateľov a ich silu tak v žiadnom prípade netreba podceňovať. Každé podnikanie potrebuje propagáciu a tieto platformy sú na to ako stvorené. Čas investovaný týmto spôsobom, sa mnohým podnikateľom vracia v podobe úspechu a rozvoja ich biznisu. Ako pri všetkom, aj tieto aktivity si však vyžadujú určitú zručnosť, úsilie a čas, kým prinesú očakávané plody.