5 signálov, že mrháte časom, aj keď si to možno neuvedomujete
Priority
Možno, že nerobíte žiadnu z vyššie uvedených vecí a poctivo pracujete na zverených úlohách. Ste si však aj napriek tomu istí, že nemrháte vašim časom? Mnohým ľuďom sa totiž stáva, že aj napriek tomu, že tvrdo pracujú na plnení úloh, nie sú efektívni. Môže to byť preto, že nevedia správne priradiť priority k jednotlivým úlohám. Ak sa vám stáva, že aj po celom dni usilovnej práce máte na stole nedorobené dôležité úlohy, môžete mať tento problém. Riešenie je jednoduché. Potrebujete znovu prehodnotiť dôležitosť každej úlohy.
Ak si uvedomíte, že niekde je problém, vždy existuje aj jeho riešenie. Kľúčom je správna identifikácia dôležitých oblastí a následné nastavenie priorít. Nemenej podstatná je pritom aj disciplína a určité sebazaprenie. Je len na vás, aby ste sa nenechali vyrušovať nepodstatnými externými faktormi. Nikto je nie dokonalý a tak je vždy čo zlepšovať. Ako je už vyššie spomenuté, dobrý časový manažment vám v mnohom uľačí nielen profesionálny život a s jeho pomocou odbúrate aj množstvo zbytočného stresu.