Rozbiehate online biznis: spravte si SEO online test
Za posledný rok sa biznis presunul do online priestoru. Nemáte dostatok skúseností? Ako na online marketing a v čom vám pomôže SEO online test?
Za posledný rok sa takmer všetok biznis presunul do online priestoru. Možno sa vám stalo, že ste sa voľky-nevoľky museli prispôsobiť novej situácii a nemali ste dostatok skúseností. Možno ste stále na začiatku a neviete sa pohnúť ďalej…
Prinášame vám preto zopár rád, ako na online marketing a v čom vám pomôže SEO online test.
Stanovte si ciele
Aká je vaša hlavná myšlienka podnikania? Čo očakávate od vášho podnikania? V čom sa odlišujete od konkurencie? Odporúčame si spísať priority. Takisto očakávané ciele, najlepšie časovo ohraničené. Určite by ste mali pracovať aj s analytickými nástrojmi ako je Google Analytics. V ňom si dané ciele nastavte a sledujte ich na mesačnej báze. Môže to byť napríklad preklik vybranú podstránku, vyplnenie formulára či transakcie.
Cieľová skupina
Definujte si vášho zákazníka. Pomôže vám do do budúcna správne zacieliť kampane a nestrieľať naslepo. Zodpovedajte si otázky: Kto je zákazník? Aká veľká je cieľová skupina? Na základe tohto zistíte aj rozsah dopytu a či sa vám online marketing oplatí.
Ak si na toto netrúfate sami, stavte na SEO služby digitálnej agentúry.
Zistite, čo vaši zákazníci vyhľadávajú
Áno, ako ste si už mohli všimnúť, vaši zákazníci sa presunuli na internet. Takže už nebudú chodiť do vašich pobočiek či kancelárii a pýtať sa na vaše produkty. Respektíve budú chodiť menej. Radšej si vás nájdu cez Google. A tu nastáva zlomový moment. Zodpovedá vaša stránka predstavám potenciálnych zákazníkov o vašom produkte? Máte premyslené a zapracované hlavné kľúčové slová na webe? Viete kam a prostredníctvom akého výrazu chcete dostať zákazníka? SEO optimalizácia je pri rozvoji online podnikania must have. Pokiaľ chcete vedieť, ako je na tom aktuálne váš web, dajte si spraviť SEO online test.
Analýza konkurencie
Keď už ste si stanovili kľúčové slová a ciele, pozrite sa, ako je na tom konkurencia. Cez Google to viete zistiť veľmi jednoducho. Stačí, ak si do vyhľadávača zadáte vybrané kľúčové slová a pozriete sa, kto sa na ne zobrazuje pred vami a kto po vás. Pozrite si aj weby konkurencie a zamyslite sa nad tým, čo majú lepšie a v čom naopak vynikáte vy.
Online marketing
Premyslite si, ktoré marketingové kanály chcete využívať a aké formy reklamy a kampaní sú pre vás najprínosnejšie. PPC, YouTube, SEO alebo kampaň na sociálnych sieťach? Tuná treba vziať do úvahy aj budget a naplánovať si ho aspoň na polrok. Na menšie časové obdobie sa to skôr neoplatí ako oplatí.
Informačný servis