Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

6 tipov ako zvýšiť tržby počas sviatkov

Ako zvýšiť tržby počas sviatkov
Fotobanka Pixmac
19. decembra 2011 Tlačiť
Predvianočné obdobie je charakteristické aj zvýšeným  pohybom ľudí v obchodoch. Na zákazníkov sa zo všetkých strán valí intenzívna reklama. Ako zaujať pozornosť potenciálneho zákazníka a motivovať ho k nákupu tovaru práve od vás?
 

Dajte zákazníkom neodolateľnú ponuku, ktorá sa nedá odmietnuť!

Prekvapte zákazníkov a pripravte pre nich čo najatraktívnejšiu špeciálnu ponuku. Ponuka, ktorá je pre zákazníka zaujímavá,  vám vygeneruje väčší objem predaja. 
 
Na predaj svojich výrobkov alebo služieb môžete využiť
 
  1. Špeciálne sviatočné zľavyPrekvapte zákazníkov zaujímavou neočakávanou zľavou, ktorá upúta ich pozornosť a zároveň ich motivuje k nákupu. 
  2. Špeciálna kombinovaná cenaSkombinujte niekoľko druhov tovaru alebo služieb a ponúknite ich za nižšiu cenu, než by bola kompletná cena týchto produktov/služieb, keby ich zákazník kupoval každé zvlášť. Kombinovaná ponuka zvyšuje počet objednávok a zvýši sa tak objem vašich tržeb. 
  3. Malý darček ako vďaka za nákupPonúknite zákazníkom malý darček zdarma za každý nákup. Nemusí vás to stáť veľa a potešíte pritom každého zákazníka, ktorý vám urobí aj ústnu reklamu, na základe ktorej môžete získať ďalších zákazníkov. Veľmi dôležité je však poznať cieľovú skupinu vašich zákazníkov, aby ste vedeli vybrať vhodný darček, ktorý by mohol zákazník použiť aj ako darček pre niekoho iného. Tým ušetríte zákazníkovi čas aj peniaze za ďalší darček. 
  4. Použite kupónyPošlite kupóny svojim zákazníkom, ktoré platia len počas sviatkov. Kupóny majú určitú hodnotu a zákazník ich môže využiť pri nákupe. Ich hodnota sa odčíta z hodnoty nákupu.  
  5. Rýchle doručenie počas sviatkovPokiaľ predávate tovary, ktoré je potrebné doručiť zákazníkovi, ponúknite mu počas sviatkov službu „rýchle doručenie zdarma“. 
  6. Nezabúdajte na reklamu svojej „špeciálnej sviatočnej ponuky“ Vaša sviatočná ponuka je krátkodobá, preto využívajte reklamné metódy, ktoré prinášajú rýchle výsledky. Napríklad pošlete svojim zákazníkom krátky mail alebo ponukový list.  Na vašej webstránke môžete umiestniť nápis „speciálna vianočná ponuka“, ktorý upúta ľudí prehliadajúcich si stránku.
 
Dôkladnej marketingovej stratégii je potrebné sa venovať s dostatočným predstihom a dobre si ju premyslieť a hlavne prepočítať. Správne zvolené riešenie vám však môže zaujímavo navýšiť obrat a priniesť nových spokojných zákazníkov.
 

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

21nov8:30Ako využiť potenciál vašej značky na maximum - pomocou brand archetypov8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Riadenie

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X