- Podnikam.sk
- Články
- Nezaradené
- Aplikácia Joynup spúšťa nezvyčajný kvíz, ktorý užívateľom zaplatí za odpoveď!
Aplikácia Joynup spúšťa nezvyčajný kvíz, ktorý užívateľom zaplatí za odpoveď!
Sociálny vyhľadávač Joynup prichádza s unikátnou a kreatívnou kampaňou, plnou benefitov pre jej aktívnych členov. Vývojári si prostredníctvom kvízu zabezpečia okrem návštevnosti aj informovanosť členov o funkcionalitách a použití aplikácie v praxi.
Každým dňom vzniká mnoho užitočných aplikácii, ktoré však majú pred sebou náročnú cestu ako preraziť. Bežne sa snažia pretláčať vďaka financovaniu od investorov a dúfajú, že ich rozpočet bude stačiť na úspech.
Sociálny vyhľadávač Joynup si však svoju cestu razí úplne inak! Okrem toho, že jeho užívatelia zarábajú na prijatí, resp. zobrazení reklamy, ďalším zo spôsobov, ako sa chcú šíriť je súťaž v podobe kvízu. Svojim užívateľom bude aplikácia zasielať otázky, na ktoré bude možné odpovedať vždy len nasledujúcich 24 hodín od doručenia kvízovej otázky. Tí, ktorí sa v určenom čase do kvízu zapoja, dostanú zaplatené. „Okrem odmeny za účasť v kvíze, posledný deň v mesiaci získa užívateľ s najväčším počtom správnych odpovedí odmenu vo výške 100 eur,“ prezrádza ďalší benefit kvízových otázok majiteľ platformy – Richard Olšovský.
Táto kampaň je kreatívna o to viac, že sa budú zasielať aj otázky, ktoré sa týkajú samotnej platformy. Takto si vývojári zabezpečia okrem návštevnosti aj informovanosť členov o funkcionalitách a použití aplikácie v praxi. Joynup je sociálny vyhľadávač, ktorý prepája ľudí i firmy v reálnom živote. Členovia sa vedia navzájom prepájať cez najrôznejšie vyhľadávacie kritériá, ale aj budúce aktivity. „Užívatelia sa môžu inšpirovať a naplánovať si svoje aktivity už vytvorenými udalosťami, prípadne vytvoriť vlastnú udalosť alebo aktivitu a získať tak na ňu parťákov. Má jedinečný prístup k riešeniu nezáujmu až odporu k internetovej reklame. Vyriešili sme to tým, že sme reklamu dali ako voliteľnú – formou tzv. platených správ, do ktorých tiež spadá aj už spomínaný súťažný kvíz. Jednoducho sa delíme o príjmy z reklamy so svojimi členmi,“ vysvetľuje Olšovský pridané hodnoty užívania appky.
Odmeny v Joynup sú platené prostredníctvom vlastnej kryptomeny JOY, ktorá je na rozdiel od iných jednoducho zameniteľná za peniaze. Vyplatiť odmeny si užívateľ môže priamo z vlastného Joynup účtu na svoj bankový účet, prípadne si môže zaslať stav Joynup účtu do vlastnej kryptopeňaženky. Informácia o stave Joynup konta je uvedená v JOY, no podľa aktuálneho kurzu aj v eurách. A o akých výškach zárobkov sa bavíme v číslach? Užívatelia, ktorí reagujú na otázky alebo na reklamu, vždy dostanú na svoj „bankový“ účet v profile sumu v prepočte 0,05 eura pre člena, ktorý aplikáciu využíva bezplatne a 0,10 eura pre Prémium členov, pričom jednorazové spoplatnenie Prémium členstva je vo výške 9,99 eur + DPH. Ďalším benefitom je, že Prémium člen môže ostatným členom, ktorí aplikáciu používajú, posielať platené správy vo forme otázok alebo reklamy, presne tak, ako inzerenti. Joynup sa tak o zisky delí so svojimi užívateľmi. „Chceme, aby sa užívatelia cítili byť súčasťou. Nezneužívame ich dáta ani lokalizáciu, nenútime vzhliadnutie reklamy zadarmo. Motivujeme užívateľov k aktivite. Rozhodli sme sa v podobnom duchu vytvoriť aj našu kampaň,“ hovorí CEO Joynapu.
Pre Prémium užívateľov, ktorým nestačí len odpovedať na otázky a majú záujem o vyššie príjmy z Joynupu, je v profile vygenerovaný affiliate kód. Ak ho použijú pri pozývaní nových užívateľov, získajú ďalšiu províziu z každého pozvaného člena ihneď, ako nadobudne Prémium členstvo. „Dnes stále viac firiem zavádza WEB3 prístup a tokenizuje svoje tržby. Môže tak zapojiť do vlastnenia tokenu aj svojich užívateľov. Držitelia tak môžu v prípade úspechu celého projektu zarobiť aj z nárastu hodnoty kurzu. Len počas posledných rokov sa podarilo mnohým projektom zvýšiť hodnotu ich tokenu mnohonásobne. Takéto, až neuveriteľné nárasty sú spôsobené tým, že ak je množstvo tokenu fixne dané, jeho narastajúcim používaním rastie aj jeho hodnota. Alebo zjednodušene, viac užívateľov, viac tržieb, vyšší kurz,“ vysvetľuje Olšovský.
Joynup je momentálne vo fáze rastu a aktuálne má len niečo vyše 20 000 užívateľov, ide o startup, ktorý má ešte viacero nedostatkov, ktoré postupne vychytáva, aj z dôvodu, obmedzenejšieho financovania vývoja v porovnaní s veľkými hráčmi na trhu. „Ďakujeme užívateľom za aktivitu i za pozitívnejší prístup k drobným nedostatkom v aplikácii,“ odkazuje Richard Olšovský na záver.
Ing. Lenka Falatová študovala manažment na ekonomickej univerzite. Následne pôsobila niekoľko rokov ako produktová manažérka vydavateľstva odbornej literatúry, kde sa venovala problematike živnostenského podnikania, daní, účtovníctva, ale aj školstva a odpadového hospodárstva. Následne pracovala na pozícii produktovej manažérky a projektovej manažérky. Venuje sa tiež problematike E-commerce, AI a automatizácii a procesnej analýze v podnikoch.