Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Slovenská aplikácia Joynup podporuje svojich užívateľov, aby mali plnší život aj peňaženku

Joynup
Joynup Foto: Joynup
24. apríla 2023 277762230_10227855937332247_5827520268110490218_n.jpg Zdroj Joynup Tlačiť

„Najférovejšia appka, kde dostávaš výplatu za to, že ju používaš,“ je trúfalé vyhlásenie sociálnej platformy Joynup, ktorá prostredníctvom svojho sociálneho vyhľadávača prepája ľudí, ale aj firmy a podporuje tak reálny život a stretnutia svojich užívateľov. Avšak, za čas strávený na sieti, respektíve, za dobrovoľné vzhliadnutie reklamy, užívatelia zarábajú. Ako to celé funguje, prezradil zakladateľ slovenského startupu – Richard Olšovský.

„Primárne sme sociálny vyhľadávač. Prepájame reálne stretnutia a budúce aktivity našich členov, avšak financie máme z digitálneho marketingu – reklamy,“ hovorí CEO Joynup. Trh digitálneho marketingu je jeden z najrýchlejšie rastúcich trhov na svete, pretože firmy chcú posielať užívateľom reklamu digitálne stále viac. Protichodné ale je, že ďalší z trhov, ktorý rastie extrémny tempom je trh adblockerov. „To znamená, že ľudia sa snažia reklame brániť – obťažuje ich. Je to spôsobené tým, že mnohé aplikácie si berú dáta o svojich užívateľoch a potom sa im snažia podsúvať čo najmenej bolestivú reklamu. V neposlednom rade je reklamy stále viac a oberá ľudí o čas,“ vysvetľuje Olšovský problematiku mnohokrát nechcenej digitálnej reklamy.

Užívatelia dostávajú za povolenie reklamy odmeny

V dnešných dňoch je čas na internete stále cennejší a pozornosť užívateľov sa stále znižuje, ľudia jednoducho nechcú byť vyrušovaní reklamou. „My v Joynup si myslíme, že ak zadávatelia reklamy potrebujú pozornosť a čas užívateľov, bolo by fér, aby užívatelia za svoju pozornosť, venovanú reklame alebo prieskumom, dostali zaplatené! Rozhodne nezneužívame dáta ani polohu našich užívateľov. Naopak, snažíme sa ich motivovať! Ak užívateľ vytvorí kvalitný profil, poskytne o sebe informácie, je aktívny, vytvorí alebo sa pridá na nejakú udalosť, stáva sa viditeľnejším a atraktívnejším pre ostatných členov, ale aj firmy, ktoré posielajú reklamu alebo prieskumy. U nás je reklama vo forme platených správ. To znamená, že si užívatelia môžu  platené správy vypnúť úplne, vypnúť na čas, alebo zapnúť a získavať tak za každú reakciu na reklamu alebo prieskum odmenu, ktorá sa ukladá na profilový účet užívateľa,“ približuje zakladateľ projektu princíp zarábania na prijímaní reklám.

Sociálny vyhľadávač s nevšednými benefitmi súvisiacimi s prijatím reklamy znie lákavo, aké sú však výhody Joynup v praxi? „Ideálne je priblížiť bežný deň s Joynup. Ráno vstanem, vytvorím udalosť, napríklad „Spoločný obed“ a zadám približnú lokalitu, otvorím ju verejne alebo len pre priateľov. Počas ďalších bežných činností zo života sa mi prihlásili napríklad 3 kamoši, s ktorými si obed vychutnám. Zároveň mi prišlo 5 platených správ od okolitých reštaurácii, ktoré mi poslali svoje menu a lákajú ma k sebe, napríklad kávou alebo dezertom zadarmo. Okrem toho, že som sa dozvedel, čo kde v daný deň varia a vybral si naj ponuku, prečítaním týchto správ som zarobil cca 0,5 €. Ak by som denne, napr. počas cestovania zareagoval na 20 platených správ, zinkasoval by som približne 60 €  mesačne, čo mi pohodlne zaplatí napr. neobmedzený paušál aj s internetom. To všetko za niečo, čo som všade inde denne nútený robiť zadarmo. Po práci si môžem pozrieť budúce aktivity a eventy vo vybranej lokalite a pripojím sa k aktivite, ktorá mi najviac vyhovuje. Toto všetko sa môže udiať, samozrejme, za predpokladu, že všetci spomínaní používajú Joynup,“ozrejmil Olšovský fungovanie Joynup i spôsob zárobkov prostredníctvom jeho používania.

Prečo používať Joynup?

Podľa vlastných slov zakladateľa Joynup teda vyplýva, že aplikácia dáva najväčší zmysel pri účasti čo najväčšieho počtu členov v danej lokalite a v reálnom čase. Čo je teda najväčším lákadlom stať jej súčasťou?

„Aktuálne má Joynup viac ako 20 000 členov. Platené správy už partneri rozosielajú, ale naozaj atraktívny pre zadávateľov reklamy aj pre užívateľov bude  Joynup od cca 100.000 členov na Slovensku. Čím viac členov v určitej lokalite, tým viac dávajú naše funkcionality zmysel. Rozhodli sme sa byť rovnako fér aj pri stratégii rastu. Tým členom, ktorým sa myšlienka páči a pomáhajú budovať Joynup komunitu vo svojom okolí, sa odvďačíme tým, že sa podelíme s nimi o tržby plynúce z týchto členov. Akonáhle sa zaregistruje nový člen, vieme, ktorý člen ho k nám pozval. Okrem bežného programu ponúkame i Prémium členstvo za veľmi symbolickú cenu. Keď príde na to, že si  člen zakúpi Prémium program na základe odporúčania, prerozdelíme tržby medzi členov, ktorým vďačíme za to, že u nás tento platiaci člen je. Ak si len reagovaním na platené správy budú  časom „Joyneri“  vedieť zaplatiť  už raz spomínaný účet za telefón, tak aktívnym budovaním komunity niektorí užívatelia môžu doslova zbohatnúť,“ prezrádza Richard Olšovský ďalšie benefity a možnosti prilepšenia si počas používania platformy. Joynup stavil na stratégiu “pomôž nám rásť a my sa ti odmeníme“. „Je to oveľa lepšie, ako minúť milióny na marketing s neistým výsledkom. Naši užívatelia sa cítia byť súčasťou Joynup komunity a odpustia nám aj chybičky v appke. Jednoducho rastieme spolu a všetci sú spokojní,“ doplnil Olšovský k téme.

Zárobky za reklamné kampane ako aj cena Prémium členstva je v eurách, no odmeny sú prerozdeľované užívateľom vo vlastnom tokene platformy – JOY, ktorý je zameniteľný za peniaze. „Výhodou je, že jeho množstvo je limitované a používaním jeho hodnota narastá. Jednoducho povedané, čím viac členov a platených správ, tým vyššia hodnota. Týmto ešte viac motivujeme užívateľov k aktivite v Joynup. Ak sa nám spoločnými silami podarí získať povedzme milión užívateľov, držiteľom narastie hodnota tokenu mnohonásobne,“ vysvetľuje inovátor potencionálny rast hodnoty JOY tokenu.

277762230_10227855937332247_5827520268110490218_n.jpg

Ing. Lenka Falatová študovala manažment na ekonomickej univerzite. Následne pôsobila niekoľko rokov ako produktová manažérka vydavateľstva odbornej literatúry, kde sa venovala problematike živnostenského podnikania, daní, účtovníctva, ale aj školstva a odpadového hospodárstva. Následne pracovala na pozícii produktovej manažérky a projektovej manažérky. Venuje sa tiež problematike E-commerce, AI a automatizácii a procesnej analýze v podnikoch.

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

joynup

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Trendy a inovácie

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Industry 4.0
ISO
Komunikačné zručnosti
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Marketingové zručnosti
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Počítačové zručnosti
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

apríl

02máj8:30Pochopenie zmlúv 2 - seminár v anglickom jazyku (Understanding Contracts 2)8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Právo

02máj8:30Pochopenie zmlúv 2 - seminár v anglickom jazyku (Understanding Contracts 2)8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Právo

06máj8:30Aktuálne zmeny v zamestnávaní cudzincov z tretích krajín8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X