Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Chcete pôsobiť sympatickejšie? Vyskúšajte toto

Dvojica, sympatie, ženy
thinkstockphotos.com
13. júla 2016 Zdroj www.businessinsider.com Tlačiť

To, či ste niekomu sympatický, je plne pod vašou kontrolou. Stačí len vyzdvihnúť niekoľko sociálnych zručností, ktoré budujú emocionálnu inteligenciu.

Tu je niekoľko tipov, ako sa stať najsympatickejšou osobou v miestnosti:

1. Očný kontakt

Dôvera je jedným zo znakov sympatickosti a najlepšie sa dosahuje práve pomocou očného kontaktu. Počas konverzácie sa nezabudnite svojmu partnerovi pozerať do očí.

žena, telefonuje, mobil
ThinkstockPhotosThinkstockPhotos

2. Nechať smartfón vo vrecku

Nehrajte sa počas konverzácie alebo schôdzky s telefónom,. Pokiaľ je to možné, ani ho nevytiahnite z vrecka.

3. Volať ľudí menom

Spomeňte počas rozhovoru niekoľkokrát meno vášho konverzačného partnera. Vzbudzuje to dôveru a navyše tým vyvolávate pocit, že je pre vás daná osoba dôležitá.

4. Úsmev

Nepodceňujte silu úsmevu. Treba sa smiať, rozprávať vtipy a nenútene sa baviť.

Portrait of smiling working girl in meeting
thinkstockphotos.com

5. Pevný stisk ruky

Ľudia sa o tom, či sa im niekto páči, rozhodnú v priebehu niekoľkých sekúnd. Pevný stisk ruky prispieva k dobrému prvému dojmu, rovnako ako správne držanie tela a pozitívna reč tela.

6. Počúvanie

Počúvajte viac ako hovoríte. Máte dve uši a len jedny ústa, preto by ste ich mali podľa toho používať.

7. Nielen počúvať, ale aktívne počúvať

Sympatickí ľudia skutočne počúvajú osobu, s ktorou sa rozprávajú. Aktívne počúvanie je zložené zo štyroch krokov: sluch, interpretácia, vyhodnotenie, reakcia. Venujte pozornosť tomu, čo sa hovorí, ak nerozumiete, alebo si nie ste istý, opýtajte sa, urobte si úsudok z toho, čo ste počuli, a poskytnite spätnú väzbu.

8. Vedia, ako prijímať komplimenty

Prijať kompliment môže byť ťažké, pretože človek nechce vyzerať sebecky. Tiež však nechce iba zamrmlať „vďaka, ty tiež“, pretože potom vyzerá spoločensky neohrabane. Stačí povedať jednoduché „ďakujem“, alebo „ďakujem, to mi ešte nikto nepovedal“.

Cestovanie, dvojica, auto
thinkstockphotos.com

9. Ak niekto/niečo partnera preruší, požiadajú ho, aby pokračoval

Pokiaľ bol niekto prerušený a nevie, kde skončil, pripomeňte mu, čo povedal ako posledné. Vyvoláte v ňom pocit, že oceňujete, čo hovorí.

10. Nesťažujú sa

Pohybovať sa okolo negatívnych ľudí je často vyčerpávajúce. Nerobte to preto ostatným, ak si na sebe všimnete, že sa sťažujete pričasto, urobte im láskavosť a vyberte inú tému na rozhovor.

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Relax

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

25nov8:30Diskriminácia a konflikty na pracovisku (mobbing, bossing, staffing) – právny a psychologický pohľad8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Pracovné právo

25nov8:30Diskriminácia a konflikty na pracovisku (mobbing, bossing, staffing) – právny a psychologický pohľad8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Pracovné právo

25nov8:30Diskriminácia a konflikty na pracovisku (mobbing, bossing, staffing) – právny a psychologický pohľad8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Pracovné právo

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X