Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Slováci sa naučili nakupovať ojazdené autá online, v tretej vlne pandémie si kúpili v AAA AUTO takmer 2 500 vozidiel

Pobocka.jpg
Foto: AAA AUTO
17. marca 2021 Autor Informačný servis Tlačiť

Za posledný rok tak najväčší predajca ojazdených automobilov už v Českej republike a na Slovensku predal online takmer 16 000 áut. Najväčší záujem je o vozidlá Škoda Octavia, kombi a benzínové varianty.

Už je to rok, čo sa prvýkrát uzatvorili predajne ojazdených vozidiel z dôvodu protipandemických opatrení. Predajcovia museli urýchlene nájsť nový spôsob predaja a zákazníci sa učili nakupovať online. Ešte pred rokom nepredstaviteľná kúpa vozidla cez internet je dnes už rutinou. Zatiaľ, čo počas prvej vlny pandémie predalo AAA AUTO na Slovensku necelých 500 áut, v druhej to bolo už vyše 1 000 a v terajšej tretej takmer 2 500. Najväčší záujem je o model Škoda Octavia, autá s väčším batožinovým priestorom a benzínové varianty vozidiel.

„Keď sa naše pobočky prvýkrát pred rokom uzavreli a my sme prakticky zo dňa na deň spustili online predaj, nečakali sme, že sa tak rýchlo udomácni a ľudia ho príjmu ako bežný spôsob nákupu. Hoci predaje nie sú zďaleka na takej úrovni, ako by tomu bolo za bežnej situácie, predávame už sto automobilov denne. Tento rok sme tak na Slovensku už na 64 % minuloročných predajov pred lockdownom. V Českej republike to je dokonca 76 %,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva AURES Holdings, prevádzkovateľa medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO. Celkovo sa v rámci skupiny predalo cez internet v Českej republike a na Slovensku už takmer 16 000 automobilov.

Aaa.jpg
Foto: AAA AUTO

Ľudia si môžu vozidlá, o ktoré majú záujem, vybrať na internetovej stránke www.aaaauto.sk a online si ich zarezervovať. Na Call centre sa na zelenej linke 0800 100 100 následne dohodnú na mieste a čase odovzdania auta, a to doma alebo tam, kde im to najviac vyhovuje. Dezinfikované vozidlo na dohodnuté miesto pristaví predajca s ochrannými prostriedkami. „Už na samotnom začiatku pandémie koronavírusu sme spustili naprieč celou našou spoločnosťou súbor ochranných opatrení, vďaka ktorým chránime našich zamestnancov a zákazníkov pred nákazou. Na dezinfekciu vozidiel sme nakúpili nové technológie a sprísnili procesy tak, aby boli autá úplne bezpečné,“ povedala Karolína Topolová a doplnila: „Výhodou online nákupu vozidla je nielen rýchlosť celého procesu, ale tiež to, že v prípade nespokojnosti môžete vozidlo do dvoch týždňov od kúpy vrátiť.“

Posledný rok priniesol veľa zmien. Nielen to, že sa ľudia museli za uplynulé obdobie naučiť kupovať automobily online, ale zmenili sa aj ich preferencie pri výbere. Slováci vyhľadávajú prevažne väčšie autá, preto varianty kombi, SUV alebo MPV tvoria v AAA AUTO nadpolovičnú väčšinu predajov. „Karoséria kombi a SUV sa stala už v minulom roku vďaka potrebe väčšieho batožinového priestoru častejšou voľbou našich zákazníkov. Hatchbacky sa s 30 % síce ešte držia na prvej priečke, ale ich popularita výrazne klesá. Očakávame, že kombi a SUV ich v priebehu roka dobehnú. Už teraz si verziu kombi vyberá štvrtina zákazníkov, ďalšia štvrtina SUV,“ vysvetlila Karolína Topolová. Štvrtina zákazníkov si kupuje cez internet vozidlá s automatickou prevodovkou, čo je o 4 % viac ako vlani v čase, keď boli ešte pobočky otvorené. Rastie záujem aj o autá s náhonom na všetky štyri kolesá a komfortné prvky výbavy, ako je systém pre automatické zastavenie pred prekážkou alebo handsfree pripojenie.

Informačný servis

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

AAA AUTOojazdené automobilyPR

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Správy

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

22nov8:30Produktový manažment8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

22nov8:30Produktový manažment8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

25nov8:30Diskriminácia a konflikty na pracovisku (mobbing, bossing, staffing) – právny a psychologický pohľad8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Pracovné právo

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X