- Podnikam.sk
- Články
- Marketing
- Mobilný marketing
- Top trendy v digitálnom marketingu, ktoré sa oplatí sledovať v roku 2016
Top trendy v digitálnom marketingu, ktoré sa oplatí sledovať v roku 2016
Úspešné firmy, ktoré využívajú on-line marketingový predajný kanál chcú zostať v kurze poznajú nasledovné:
Mobily vytláčajú klasické desktopy
Miera používania mobilných telefónov vzrástla už v minulom roku. Aj vďaka tomu, že sa spol. Google rozhodla na popredných miestach vo vyhľadávaní ponúkať stránky s jednoduchým prehliadaním cez mobilný telefón.
Aplikácie
Aplikácie sa stávajú veľkým hitom. Čoraz viac sa využívajú ako obchodný nástroj pretože promtne reagujú na individuálne potreby zákazníka. Sú prehľadné, jednoduché a spoľahlivé.
Viac videoreklamy
Facebook a Bing začali ponúkať možnosti inzercie prostredníctvom videoreklamy. Najnovšie sa cez Google vyhľadávač dostaneme už aj na odkazy – vedeá. Pomocou tejto inzertnej taktiky vedia obchodníci rýchlo zistiť ako efektívne funguje ich predajný kanál.
Nová optimalizačná stratégia
Donedávna sme sa spoliehali na reklamu cez SEO (Search Engine Optimization) a PPC (Pay-per-click). Prichádza k nám trend osobného virtuálneho asistenta. Ochotne a rýchlo nám pomôže pri dopytovaní. Táto služba je efektívnejšia ako zdĺhavé hľadanie informácií na webe.
Nositeľná (wearable) elektronika
Do roku 2019 sa očakáva v predaji wearable elektroniky medziročný nárast o 35 % , čo bude mať veľký vplyv na tvorbu marketingových taktík. Marketéri majú za úlohu premýšľať nad pútavou formou a obsahom tejto elektroniky. Čoraz viac sa bude využívať ľudský hlas ako spúšťač týchto zariadení.
Virtuálna realita
Stotožnime sa s novým trendom on-line reklamy, ktorá spája populárne platformy sociálnych médií, video kanály a dokonca chatovanie v reálnom čase.
Investícia do reklamy sa zvyšuje
V porovnaní s minulým rokom, sa celosvetovo očakáva nárast investícií do reklamy v digitálnom marketingu v objeme 10 miliónov dolárov.
Firmy by mali tieto trendy integrovať do stratégií už teraz a neodkladať ich na neskôr.