Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Viete, aké výhody vám prinesie virtuálne sídlo a ako si ho vybrať?

Modern Office Interior
Foto: bigstockphoto.com
15. mája 2024 Autor Informačný servis Tlačiť

Každý podnikateľský subjekt musí najneskôr v deň, kedy je zapísaný do obchodného registra, mať riadne označené svoje sídlo. Sídlom firmy pritom nemusí byť vlastná alebo prenajatá nehnuteľnosť, využívať môžete tiež virtuálne sídlo.

Oplatí sa virtuálne sídlo a pre koho je výhodné?

Virtuálne sídlo je výhodným riešením pre každého podnikateľa alebo spoločnosť, ktorí nepotrebujú mať na podnikanie vlastné priestory a je tiež ideálnou voľbou pre začínajúcich podnikateľov. Vhodné môže byť dokonca aj vtedy, keď podnikáte v prenajatých priestoroch alebo aj vtedy, ak máte svoju nehnuteľnosť, no časom by ste sa chceli rozrásť. Sídlo firmy tak budete môcť uvádzať bez zmeny aj v prípade sťahovania. Nebudete musieť oznamovať zmenu adresy poisťovniam, daňovému úradu a podobne. Meniť nebudete musieť ani pečiatku a vizitky.

Nižšie náklady – viac prostriedkov na podnikanie

Pokiaľ nepotrebujete na svoju prácu kanceláriu aspoň na 3 – 4 dni v týždni, virtuálne sídlo vám ušetrí nemalé náklady. V porovnaní s platbami za prenájom priestorov zaplatíte len prenájom adresy. Ušetrené finančné prostriedky môžete potom vhodne investovať do vášho podnikania.

Práca a súkromie zostanú oddelené

Častým problémom podnikateľov, ktorí nepotrebujú vlastnú prevádzku, je prelínanie súkromia a pracovného života. Lepšie ich oddeliť vám umožní práve virtuálne sídlo. Domov vám nebudú chodiť zásielky súvisiace s podnikaním a vašu domácu adresu nebudú poznať ani úrady a obchodní partneri.

Služby, ktoré šetria čas

Prenájom samotnej adresy, ktorú môžete uviesť ako sídlo firmy, nie je to jediné, čo vám spoločnosti, ktoré túto službu poskytujú, ponúkajú. K dispozícii sú aj doplnkové služby, ako sú preberanie pošty, notifikácie o zásielkach a ich preposielanie na vami zadanú adresu.

Výber virtuálneho sídla

Aby ste boli s touto službou dlhodobo spokojní, pri výbere sa zamerajte na niekoľko faktorov:

  1. Prenajímateľ by mal byť vlastníkom prenajímaných priestorov, čo vám zaručí stálosť vašej adresy podnikania a bude mať právo poskytnúť súhlas so zriadením virtuálneho sídla.
  2. Vhodné je, aby ako virtuálne sídlo slúžili kancelárske priestory, nie byt. To zvyšuje dôveryhodnosť a reprezentatívnosť sídla firmy.
  3. Aby ste nemali starosť s preberaním pošty, preverte si, či bude táto služba zabezpečená a ako funguje informovanie o došlých zásielkach.
  4. Pokiaľ je v daných priestoroch možnosť prenájmu miestnosti na stretnutia s obchodnými partnermi, informujte sa, aké sú možnosti parkovania.
  5. Pred konečným rozhodnutím by ste sa mali ísť presvedčiť o tom, ako dané priestory vyzerajú. Dôležitý je tiež dojem zvonku. Taký dojem bude mať vaše sídlo firmy aj na vašich partnerov.

Virtuálna adresa v Bratislave

Pri výbere je dôležité zvoliť vhodnú lokalitu. Ak svoje podnikanie zameriavate na konkrétny región, najlepšou možnosťou je prenajať si sídlo firmy v danej lokalite. Pokiaľ sa zameriavate na celé Slovensko alebo pracujete online, môžete ako kritérium na sídlo pre firmu zvážiť lukratívnosť adresy. V takom prípade bude výbornou voľbou virtuálna adresa v Bratislave. Zvoľte takého prenajímateľa, u ktorého môžete mať virtuálne sídlo v centre mesta alebo na inej atraktívnej adrese. Dôležité je tiež, aby sa jednalo o budovu, v ktorej sa nachádzajú aj iné obchodné a kancelárske priestory.

Informačný servis

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

PRvirtuálne sídlovýhody

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Správy

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

21nov8:30Ako využiť potenciál vašej značky na maximum - pomocou brand archetypov8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Riadenie

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X