Ako si získať mladých zákazníkov
(PR) Úspešnosť reklamnej kampane závisí od toho, či je správnemu človeku podaná zaujímavá informácia vo vhodnom čase. Je dôležité získať priestor, kde v pravý čas oslovíte presne vymedzenú skupinu potenciálnych zákazníkov, akými sú práve študenti.
Študenti tvoria špecifickú skupinu zákazníkov, ktorí majú vlastný pohľad na svet, vlastné názory, sú plní životných očakávaní a život berú ako nekonečný žúr. Preto firmy propagujúce svoje produkty, či služby, ktorých cieľovou skupinou sú práve študenti, stoja pred neľahkou úlohou.
Osloviť túto skupinu zákazníkov zabezpečí nová služba FreeCopy, pomocou ktorej sa reklama na produkt alebo službu dostane k študentovi bližšie a zároveň bude mať dlhodobý efekt. Tento nový typ reklamnej služby rieši hneď dva problémy – presné zameranie na cieľovú skupinu zákazníkov a efektivitu reklamného odkazu.
S bezplatným kopírovaním si získate svojich zákazníkov
Denne vidíme stovky reklám, ktoré často krát prehliadame a nevenujeme im pozornosť. Nový typ reklamy však prináša zmenu. Reklama bude študentovi bližšie než kedykoľvek predtým, pretože bude umiestnená na niečom, čo nevyhnutne potrebuje a potrebuje to opakovane.
Je to jednoduché. Stačí, ak reklama snažiaca sa osloviť práve študentov bude umiestnená na jednej strane papiera. Na druhú stranu si potom študenti môžu bezplatne kopírovať alebo tlačiť svoje študijné materiály. Neoceniteľnou výhodou takejto reklamy je jej viacnásobné prezeranie viacerými študentmi, budúcimi zákazníkmi.
Pre inzerentov je dôležité, aby sa reklama dostala do povedomia študentov. FreeCopy zabezpečí, aby sa reklama dostala priamo k študentom, bola adresnou a dlhodobou. Takáto forma reklamy prináša skutočnú pridanú hodnotu.