V spolupráci so spoločnosťou Tipos vám prinášame odpovede na najčastešie otázky, súvisiace s registráciou a prevýdzkou národnej bločkovej lotérie.
Otázka: Po registrácií hráčskeho konta som nedostal e-mail s aktivačným odkazom.
Odpoveď: Prosím, presvedčte sa či Vaša e-mailová služba nevyhodnotila tento e-mail ako nevyžiadanú poštu a nepremiestnila ho do priečinku spam. Ak ste e-mail skutočne nedostali, je to spôsobené extrémnym záujmom ľudí o registráciu v Národnej bločkovej lotérii. Je možné, že e-mail bude doručený neskôr. Zároveň je však možné, že poskytovateľ e-mailových služieb sa pre zvýšený nápor na svoje servery bráni prijímaniu e-mailov z domény „@narodnablockovaloteria.sk“. V tomto prípade odporúčame zopakovať registračný proces neskôr, prípadne registrovať hráčske konto použitím inej e-mailovej adresy.
Otázka: Dostal som e-mail s aktivačným odkazom, po kliknutí na tento odkaz však dostanem hlásenie: „Bohužiaľ, odkaz potvrdenia registrácie je neplatný.“ Ako mám postupovať ?
Odpoveď: Presvedčte sa, či Vaše hráčske konto nebolo i napriek tomu aktivované. Ak Vám systém stále neumožní prihlásenie, skontrolujte prosím, či Váš e-mailový klient nevložil do odkazu medzeru. Aktivačný odkaz je platný 24 hodín. Ak by sa Vám napriek tomu nepodarilo hráčske konto aktivovať, je potrebné vyplniť registračný formulár znovu a opätovne sa pokúsiť o registráciu.
Otázka: Ako pri registrácii zadať telefónne číslo?
Odpoveď: Telefónne číslo treba zadávať v medzinárodnom formáte napr. +42190×123456 . Tento údaj je však nepovinný.
Otázka: Bezpečnostný prvok je nezrozumiteľný. Čo robiť?
Odpoveď: Tento prvok slúži ako preventívna ochrana systému, ktorá ma zamedziť tomu, aby sa do žrebovania dostávali bločky z automatizovaných systémov (tzv. botov), poprípade náhodne vygenerované bločky s neexistujúcimi údajmi. Kód je zámerne ťažšie čitateľný, ale pre ľudské oko rozoznateľný.
Otázka: Nedostal som potvrdenie o registrácii bločku. Čo mám robiť?
Odpoveď: Všetky svoje registrované bločky máte prístupné po prihlásení sekcii Administrácia -> Zoznam stávok. Onedlho pribudne funkcia, ktorou si môžete opätovne odoslať e-mail registrovaného bločku ktorý Vám nebol doručený.
Otázka: Je potrebné si bločky odkladať aj po ich registrácii, nestačí mi doklad o registrácii?
Odpoveď: Áno, v prípade uplatnenia si nároku na výhru osobne v sídle prevádzkovateľa je potrebné predložiť potvrdenie o uzatvorení stávky a originál bločku.
Otázka: Bude mi výherný bloček v takomto prípade vrátený? Kedy?
Odpoveď: Samozrejme, originál bločku bude hráčovi vrátený okamžite po overení výhry.
Ďalšie odpovede nájdete
tu.
V prípade ďalších problémov je potrebné kontaktovať zákaznícky email spoločnosti TIPOS info@tipos.sk.
Autor: TIPOS