Podnikový systém urýchli vybavenie objednávky o polovicu
BRATISLAVA 13. októbra 2016 (P/PR) – Každý internetový obchod musí v určitej fáze rastu zaviesť podnikový systém, ktorý sprehľadní firemné procesy. Zastreší skladové hospodárstvo, objednávky, reklamácie, aktualizáciu cien, ako aj vernostné programy.
Ako sa pripraviť na rast e-shopu a efektívne využívať podnikový systém prezradí Peter Legény zo spoločnosti Riesenia.com 20. októbra 2016 na konferencii 7. ShopComm v Bratislave. Akcia www.shopcomm.eu je určená všetkým, ktorí predávajú online.
Peter Legény nám pri tejto príležitosti poskytol krátky rozhovor.
Aké výhody má podnikový systém?
V prvom rade skracuje proces vybavenia objednávky, čo znamená, že zákazník dostane tovar niekedy už za polovičný čas ako pred zavedením systému. Ďalšou výhodou je šetrenie prevádzkových nákladov, napríklad na zamestnancoch.
Dokáže systém pomôcť aj marketingu?
Určite áno. Systémy mávajú väčšinou aj vlastné CRM, ktoré zbiera informácie o zákazníkoch, segmentuje ich do skupín, pričom je prepojiteľný na ďalšie marketingové systémy. Vyhodnocuje kampane z hľadiska predajov a generuje aj informácie, ktoré produkty treba zo skladu vypredať so zľavu či cez iné akcie.
Program konferencie 7. ShopComm nájdete na: http://shopcomm.eu/program/. Registrovať sa môžete na:http://shopcomm.eu/registracia/.