Reklama na Facebooku štartuje s novým vizuálom
Digitálne platformy ako napríklad Facebook majú sen, aby dosiahli v reklame čo najviac. Niečo podobné a neodolateľné sa podarilo časopisom Glamour a Vogue. Reklamy sú súčasťou ich štýlu.
Facebook spustil nový mobilný formát reklamy, s cieľom poskytnúť inzertný priestor nie len veľkým korporáciám, ale aj malým firmám.
Novinka nesie názov Canvas a poskytuje výbornú príležitosť inzercie, ktorá je pôsobivá a čo je dôležité, načítava sa v mobile veľmi rýchlo.
V tlačovej správe sa dozvedáme, že digitálny priestor sa naplno prispôsobuje akémukoľvek štýlu s cieľom vytvárať reklamné príbehy.
Canvas má veľa podobných čŕt ako Instant Articles. Nová reklama sa taktiež spustí v News Feed rovnako ako pri bežne sponzorovaných odkazoch. Nadšenie prichádza, ak si na reklamu klikneme a dostaneme sa do ďalšieho pútavého okna.
O Facebooku môžeme povedať, že je už teraz gigant na reklamnom trhu. Chce byť ale ešte lepším. A tak prostredníctvom Canvas majú veľké firmy šancu byť oveľa viac viditeľnými.
Tiež si môžeme domyslieť fakt, že Facebook má za cieľ ponechávať užívateľov čo najdlhšie u seba. Príklad? Namiesto toho, že sa prelinkujete na stránku Burberry’s, zostávate na Facebooku a sledujete príslušný reklamný spot.
Nové reklamné príbehy si môžete prehliadať len na mobilnom telefóne a sú k dispozícii cez Android a iOS.