Si u odberateľa na druhom mieste? Má to svoj potenciál.
Dodávateľom klienta o ktorého máš záujem, je tvoj konkurent? Aj keď vieš, že tvoj potenciálny klient odoberá od konkurencie, informuj ho o svojich nových ponukách. Dostaneš sa tak do pozície číslo 2, hneď za svojho najväčšieho konkurenta.
Výhody pozície č. 2
Byť v tejto pozícii je veľmi sľubné, pretože dodávateľ číslo 1 nevie, že si jeho klient je vedomý aj tvojho záujmu. A jednotka môže byť kedykoľvek vynechaná. Často sa to stáva, pretože jednotky sa všeobecne stávajú arogantnými a strácajú aktívny záujem o potreby svojich stálych zákazníkov.
Posielaj preto ponuky aj keď zaberajú až po niekoľkých opakovaniach. Rob to preto vo veľkom štýle a zaujímaj sa o pozíciu číslo 2 u čo najviac kandidátov. Nezabudni dopĺňať svoj zoznam o nových potenciálnych klientov.
Mnoho jednotiek odíde z trhu, stratí svoje pozície, nahnevá svojich klientov, alebo akokoľvek inak prehrajú konkurenčnú súťaž o daného zákazníka. Môžem ti zaručiť, že u mnohých takýchto klientov sa staneš po čase jednotkou ty, aj keď presne kedy a u koho sa tak stane, nie som schopný predpovedať.
ms