
5 chýb stojí medzi vami a vaším prvým miliónom. Sú to tieto

Počet milionárov sa každým rokom zvyšuje. Koniec koncov, nikdy nebolo ľahšie dostať sa do sveta zo svojej obývačky. Vďaka dostupnej technológii, prostriedkom, výskumu a dostupným informáciám je to stále jednoduchšie. Napriek tomu si stále väčšina nedokáže zarobiť sedemmiestnu sumu ročne.
Prečo je to tak? Nie je problém s informáciami, ale s tým, ako ich dokáže človek využiť. Nie je to len o tom niečo počúvať, ale si to aj zapamätať. Nápady a stratégie treba uviesť do praxe a opakovať tieto kroky, kým sa nezautomatizujú. Je nutné zhrnúť kľúčové myšlienky, zaostriť svoj pohľad na cieľ a vykonávať inteligentné akcie.
Existuje mnoho dôvodov, prečo väčšina z nás nezarába sedemmiestne čísla, ale tu je päť najlepších:
1. Zameriavanie sa na dokonalosť, nie na pokusy.
Otestujte všetky svoje bláznivé nápady bez ohľadu na to, ako šialene znejú. Zistíte tak, ktoré z nich fungujú a zdokonaľovanie príde až v ďalšej fáze. Skúšajte rôzne varianty tohto nápadu a zistite, ktorá je najlepšia. Nápady nie sú ničím iným, ako vykonávaním a dokazovaním.
2. Málokedy dôkladne veci premyslíme.
Skutočne produktívni ľudia poznajú výsledok a vedia, kedy premárnili príležitosť. Vyzbrojení týmto vedomím dokážu spätne analyzovať cieľ do radu malých krokov. Strategicky myslieť skrz svoju budúcnosť zabráni chybám a zvýši schopnosť predvídať.
Premyslieť si stratégiu je dôležitý krok k bohatstvu.
3. Nemáme správny tím.
Získať si ľudí, aby robili niečo rovnako dobre alebo lepšie ako vy sám, je jedným z najťažších, ale nevyhnutných krokov vodcovstva. Aby ste mohli vybudovať dobrý tím, musíte pochopiť, kto ste a čo je pre vás najdôležitejšie. Akonáhle zistíte svoje hodnoty, zaveďte ich do firemných štandardov. Najmite si ľudí, ktorí sú schopní urobiť aspoň 80 % toho, čo vy, a delegujte ich.
4. Robíme zlé obchody.
Zamerajte sa na silu pákového efektu (investor obchoduje na finančnom trhu nielen so svojím vlastným kapitálom, ale najmä s využitým dodatočného cudzieho kapitálu, znásobí tak vloženú investíciu a výsledkom je násobenie zisku či straty) a na to, ako vytvoriť konzistentný príjem.
Existuje veľa možností – investície do nehnuteľností, partnerstvá, rôzne typy programov atď. Podnikatelia, ktorí chápu silu pákového efektu, musia maximalizovať svoj čas a, keďže ide o obchodovanie s cudzími peniazmi, aj si byť na 100 % istí, že ide o ten správny obchod.
5. Zameriavame sa na svoje ego namiesto na zákazníkov.
Ľudia sa starajú o to, čo firma môže pre nich urobiť. Väčšina podnikateľov sa preto snaží predať svoje skúsenosti a odborné znalosti, veria totiž, že ľudia im platia za to, čo vedia. Oni však nechcú cestu k výsledkom, chcú samotné výsledky. Chcú riešiť svoje problémy, nie starať sa o vás.
Nehovorte o sebe, ale zaujímajte sa o to, čo potrebujú vaši zákazníci a čo im môžete ponúknuť.