- Podnikam.sk
- Články
- Podujatia
- Päť zahraničných kľúčových rečníkov vystúpi 20. apríla 2017 v Bratislave
Päť zahraničných kľúčových rečníkov vystúpi 20. apríla 2017 v Bratislave
BRATISLAVA 16. marca 2017 (P/PR) – Ako sa zmení trh a vaši zákazníci v následujúcich rokoch? Potrebujeme nové modely komunikácie a líderstva? Je možné mať úspech a súčasne zostať človekom?
Video pozvánka:
Trendy sa určujú vo svete. Vedieť rýchlo reagovať znamená mať informácie, ako lídri západných ekonomík rozmýšľajú. Preto sme 20. apríla pozvali do bratislavského hotela DoubleTree Hilton piatich kľúčových rečníkov, ktorým riaditelia a manažéri zahraničných firiem načúvajú.
Prince Carlos de Bourbon de Parme (Holandsko)
Člen kráľovskej holandskej rodiny. V minulosti pracoval v komerčnej sfére v Hong Kongu a Amsterdame pre tretiu najväčšiu holandskú banku ABN AMRO. Podieľal sa na prípravách zavedenia eura. Od roku 2007 sa venuje projektom v oblasti udržateľnosti obchodu, zodpovednosti firiem a ekológie. Pomáha rozvíjať Dutch Institute for Innovation and Sustainability. V súčasnosti prezident ELA pri Univerzite v Utrechte.
Robert Phillips (Anglicko)
Spoluzakladateľ Jericho Chambers, komunity expertov pracujúcich s novými modelmi komunikácie a riadenia. Pôsobil ako prezident a CEO, EMEA, najväčšej svetovej PR agentúry Edelman. V roku 2015 publikoval knihu Trust Me, PR is Dead, ktorá komunikovala nevyhnutný zánik tradičných postupov v oblasti mediálneho priemyslu. Hosťujúci profesor na Cass Business School v Londýne. Je považovaný za autoritu v budúcnosti komunikácie.
Gerd Leonhard (Švajčiarsko)
Jeden z popredných svetových futurológov, humanista a autor knihy Technology vs. Humanity. Časopis Wired ho v roku 2015 zaradil medzi 100 najvplyvnejších ľudí Európy. Orientuje sa na predvídanie vývoja v spoločnosti, podnikaní, médiách a technológiách. Komentuje témy ako
digitálna transformácia, využívanie príležitostí prichádzajúcich s exponenciálnou spoločnosťou, trvalo udržateľné podnikanie alebo budúcnosť človeka a strojov.
Mark Gallagher (Severné Írsko)
Má 30-ročné skúseností v riadiacich pozíciách tímov Formule 1 (Jordan Grand Prix, Red Bull Racing a Cosworth). Po odchode publikoval v roku 2014 knihu The Business of Winning, v ktorej popísal, ako dosiahnuť úspech vo svete najvyšších technológií, veľkých peňazí, vysokého rizika a najvyššej možnej konkurencie. V súčasnosti prednáša o líderstve, riadení, marketingu, zákazníckych službách, partnerstve a manažovaní rizika.
Dietmar Dahmen (Rakúsko)
Vizionár, kreatívny konzultant a jeden z najdynamickejších svetových spíkrov. Dvadsať rokov pôsobil v reklame a marketingu (v Hamburgu, New Yorku, Los Angeles, Mníchove a Viedni). Bol kreatívnym riaditeľom v DDB, výkonným kreatívnym riaditeľom v Ogilvy, pôsobil ako Chief Creative Officer a výkonný riaditeľ v BBDO. Dnes pracuje ako nezávislý spíker a konzultant pre zmeny, inovácie a prevratné marketingové stratégie.
Konferenciu bude v anglickom jazyku moderovať Daniela Zeller (Rakúsko). V minulosti populárna rozhlasová komentátorka pracuje v súčasnosti ako nezávislý spíker. Vedie kurzy komunikácie a rétoriky, napísala niekoľko kníh.
Simultánne tlmočenie do slovenčiny bude zaistené po celú dobu konferencie.
Prečo „World of Tomorrow“?
Jiří Ščobák, organizátor akcie a riaditeľ Media Project Agency s.r.o.: „Ak ste riaditeľom firmy na Slovensku alebo lídrom biznisu, máte dve
možnosti – sedieť a čakať alebo začať konať. Čakať, kým zahraničné firmy niečo vymyslia, uvedú do praxe a médiá o tom napíšu a až potom začať rozmýšľať, ako to využiť pre Vašu firmu. Problémom je, že kým to na Slovensku uvediete do praxe, zahraničné firmy budú stále míle pred Vami. Nikdy ich nedoženiete.
Alebo zvolíte druhú možnosť – konať, potrebujete vedieť, ako zahraničné firmy uvažujú, čím a kým sa nechávajú inšpirovať. A o tom je „World of Tomorrow“. Cieľom je, aby návštevníci odchádzali s pocitom, že majú množstvo podnetov a inšpirácií, ktoré môžu reálne zlepšiť ich biznis a budú rýchlejšie reagovať na zmeny. Urobil som maximum, aby som v Bratislave ponúkol konferenciu obsahovo rovnako kvalitnú ako sú konferencie v Európe a predstavil špičkových rečníkov, od ktorých je možné sa veľa naučiť.“
Program začína o 8:55 (registrácia od 8:10), končí o 16:50 (záverečná recepcia o 17:35).
V rámci programu bude aj priestor na otázky pripravené moderátorom alebo zástupcami mediálnych partnerov. Prince Carlos de Bourbon de Parme poskytne zaujímavé odpovede aj na otázky z publika. Každý účastník môže napísať svoj názor na svet budúcnosti alebo budúcnosť svojho obchodu. Názory budú pred akciou poskytnuté rečníkom, na akcii prezentované vytlačené na banneroch, po akcii pre širokú verejnosť zverejnené na webe a poskytnuté mediálnym partnerom. Rozsah do 600 znakov.
Účastnícky poplatok je 380 euro bez DPH (od 7. apríla 430 euro bez DPH), uhradiť ho je potrebné pred termínom akcie. V cene je zahrnuté
občerstvenie, obed, záverečná recepcia, materiály, možnosť simultánneho tlmočenia do slovenčiny, možnosť prezentovať v písomnej forme svoj názor a profesionálny videozáznam z konferencie.
Prvých 200 zaregistrovaných účastníkov získa najlepšie miesta. Umiestniť propagačné materiály do pripravených stojanov je možné za poplatok 240 euro bez DPH (formát A4, hmotnosť do 2,5 kg, počet stojanov je limitovaný).
Akciu podporujú zahraničné Chamber of Commerce, profesijné asociácie a mediálni partneri zo Slovenska a okolitých krajín.