Konferencia ASMO Marketing … o úspechu sa naučíte od najlepších
Konferencia ASMO Marketing, ktorá sa bude konať už 30. marca 2012, spája online marketing, selfmanažment, osobný rozvoj, návod na úspech v podnikaní a špičkových odborníkov zo všetkých menovaných oblastí.
Pozvali sme na ňu tých najlepších spíkrov, ktorí Vás inšpirujú a motivujú hlavne svojimi životnými príbehmi a úspechmi. Konferenciu otvára Ivo Toman, majiteľ a zakladateľ medzinárodnej spoločnosti TAXUS International. Pre svoje bohaté obchodné skúsenosti a odborné znalosti z oblasti marketingu, psychológie predaja a osobného rozvoja je vyhľadávaným školiteľom mnohých spoločností a spíkrom na konferenciách a seminároch. O osobnom rozvoji bude hovoriť aj na konferencii ASMO Marketing.
Autorka projektu Sashe.sk, Saša Šmidáková, je presvedčená, že za vynikajúcimi výsledkami jej splneného sna nestojí šťastie a náhoda, ale premyslený marketing. Sashe.sk sprostredkováva predaj ručne robených vecí od dizajnérov, ktorí fungujú na portáli ako samostatní predajcovia. Projekt dal kreatívcom možnosti, ktoré boli pred tým na Slovensku pomerne limitované a jeho úspech rástol závratnou rýchlosťou. Za približne dva roky jeho existencie na ňom predávalo viac ako 1,800 predajcov viac ako 50,000 vecí.
Ako funguje retargeting dát, nový spôsob cielenia PPC kampaní, a ako z neho vyťažiť maximum, Vám prezradí top marketingový špecialista Pavol Magic. Je prezidentom Asociácie digitálnych marketingových agentúr a certifikovaným inbound marketérom a inbound marketing lektorom. Momentálne pracuje ako produktový manažér pre Sygic (navigácia pre smartfóny). Okrem práce často cestuje po marketingových konferenciách a podujatiach, na ktorých veľakrát aj „spíkuje“.
O najlepších digitálnych kampaniach sveta a o tom, ako využiť digitálne prostredie pre lepší marketing Vás informuje Peter Šebo, new business manager pre Zoznam.sk a digital marketing špecialista v TheMarketers.biz. Peter je zároveň spoluautorom rôznych konferencií o online a mobilnom marketingu, vrátane troch ročníkov unikátnej Internet je sexy a InternetRulezz 2011 či prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing 2010.Špecialista pre sociálne média v online agentúre Kremsa, Peter Netri, bude hovoriť o marketingovom využití geolokačných sietí. Zaujíma sa najmä o oblasť brandingu v online prostredí a v Kremse má na starosti externú komunikáciu, podporu a rozvoj najznámejších aplikácií na Facebooku – Poll a STAR SMP.Napriek tomu, že nikdy nedokončil strednú školu, vedie Michal Dragan úspešnú spoločnosť Chilli Business Solutions, ktorá pre svojich klientov tvorí funkčné a kreatívne web stránky a aplikácie. Je taktiež uznávaným a vyhľadávaným školiteľom internetového marketingu. Na konferencii Vám rozpovie príbeh svojho úspechu … „škola nie je všetko, úspech je inde zakopaný.“
Všetko o Facebooku Vám aj vďaka svojim skúsenostiam z reklamných agentúr z troch rôznych krajín prezradí Radovan Grežo, kreatívny riaditeľ online agentúry MUW Digital. Vo svojom voľnom čase sa Radovan venuje organizácii StartupCampu (pravidelné stretnutia internetových startupov), vyvíjaniu fundraisingových facebookových aplikácií pre tretí sektor a taktiež stihol spoluorganizovať TEDx v Bratislave.
Na záver konferencie sa dozviete všetko, čo ste kedy chceli vedieť o WOM (teda word-of-mouth) marketingu. Pozvanie na koferenciu totiž prijal aj spoluzakladateľ spoločnosti Buzzhunter.sk, Jord Nikov, ktorá je priekopníkom tohto druhu marketingu na Slovensku. Jord pôsobí taktiež ako digital marketing strategist v online agentúre Digita.sk.
Tešíme sa na Vás! Viac informácií o konferencii, objednávka