Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Ako ušetriť čas a peniaze v podnikaní? Tieto technológie digitálnej kancelárie sa stanú nevyhnutnosťou

Network of business concept.
Foto: Getty Images
29. novembra 2022 Autor Informačný servis Tlačiť

Žiadny problém s parkovaním, žiadne prestoje a zdĺhavé „papierovačky. K tomu firemná komunikácia s externými či internými zamestnancami alebo klientmi na úrovni. Že nemožné? Aj takto môže vyzerať vaša súčasnosť. Najnovšie technológie ponúkajú skvelé riešenia, ako ušetriť čas a peniaze zamestnancom i zamestnávateľom.

Moderné technológie digitálnej kancelárie sa vďaka pandémii stali priam nevyhnutnou súčasťou úspešných spoločností. Dokážu totiž výrazne zefektívniť chod celej firmy. Napríklad vyriešiť problém s parkovaním, s dlhými prestojmi či neefektívnou firemnou komunikáciou. Buďte o krok vpred pred konkurenciou a zoznámte sa s novinkami, ktoré budú v najbližších rokoch akcelerátorom biznisu a podnikania. O tom, ako ušetriť čas a peniaze pomocou moderných technológií prezradil viac v rozhovore Roman Baloun zo spoločnosti Ricoh, ktorá je už od roku 1936 popredným dodávateľom digitálnych služieb a riešení mieniacich prístup k práci. Ricoh poskytuje dokumentové služby, poradenstvo, softvér a hardvér podnikom po celom svete – do približne 200 krajín a regiónov.

Existuje technológia, ktorá dokáže zabezpečiť plynulý chod firmy od príchodu na parkovisko až po rezerváciu miesta, zasadačky a podobne?

Áno existuje. Nie je to ale žiadny hologram z budúcnosti, ktorý sa vás spýta, ako ste sa vyspali a aké boli tie miešané vajíčka na raňajky. Je to oveľa jednoduchšie a dostupnejšie, než si väčšina ľudí myslí. Stačí sa vám iba pozrieť do aplikácie, ktoré parkovacie miesto je voľné, ktorý stôl či zasadačka v kancelárii a jediným kliknutím máte svoj pracovný priestor vybavený. V dnešnej dobe, keď bojujeme o každé parkovacie miesto a draho platíme za jeho ročný prenájom, je efektívne využitie a prehľad o dostupnosti kľúčový. Zamestnávateľ tak neplatí za nevyužitý priestor na parkovisku, naviac má prehľad o tom, či veľkosť jeho kancelárií je primeraná jeho potrebám.

Návštevy môžu túto aplikáciu, ktorá sa volá Ricoh Spaces využiť tiež. Dokonca ich môže interaktívny displej navigovať až do samotnej zasadacej miestnosti, kde má prebiehať meeting. Recepčná, ktorá práve nebola na svojom mieste, o vás vie, a tak za vami príde a s úsmevom ponúkne vytúženú kávu s delikátnou čokosušienkou.

Ako si predstavujete modernú digitálnu kanceláriu? Myslíte si, že odzvonilo zložitým „papierovačkám“ vo firmách?

Ešte stále existujú situácie, keď sú ceruzka a papier to najlepšie na svete pre rýchlu poznámku. Čo nás ale väčšinou zdržuje, je posúvanie takejto informácie ďalej či čakanie až k nám dorazí vyjadrenie niekoho iného. Nemáme zväčša čas „čakať, kým to príde“ alebo myslieť na to, „či to už dorazilo“. V modernej digitálnej kancelárii šetríme každú minútu. Doručená faktúra je v systéme Docuware behom niekoľkých sekúnd digitálne prevedená do našej evidencie, automaticky zaúčtovaná podľa platnej legislatívy a ja, ako zodpovedná osoba, ju pri čakaní na espresso môžem jediným dotykom prstu na mobile schváliť. Rovnako jednoduché je vrátenie faktúry, ktorá mi nepatrí, alebo jej presmerovanie na správneho človeka. Často totiž vieme, kto to je, tak prečo to komplikovať. Zmluvy, objednávky a podobné dokumenty sa dajú samozrejme digitálne podpísať a vďaka stále väčšej dostupnosti tejto technológie je uzavretie dôležitého kontraktu otázkou niekoľkých hodín. Porovnajme to s bežným čakaním na podpis, ktorý doputuje až po niekoľkých mesiacoch.

Ktoré technológie digitálnej kancelárie sa podľa vás stanú v budúcnosti nevyhnutnosťou?

Jednoznačne práve digitálne schvaľovanie dokumentov. Či už ide o cestovný príkaz, zmluvu alebo nákup tovaru, byrokracia nás zdržuje od oveľa dôležitejšej práce. Stále sme národ neskutočne šikovných ľudí, tak prečo tráviť čas čakaním a schvaľovaním? Zatiaľ môžeme dostať skvelý nápad, ako osloviť našich zákazníkov alebo vylepšiť naše služby. To je našou hlavnou motiváciou a hnací motor našich digitálnych riešení a služieb – zjednodušiť vám pracovný život a uvoľniť vám ruky.

Čo rozumiete pod pojmom online meeting? Ako môže zjednodušiť i zlepšiť internú a externú komunikáciu vo firmách?

Ak mám hľadať niečo dobré na tom zlom, teda konkrétne na zlej pandémii, je to práve rozvoj online komunikácie. Koho by pred tromi rokmi napadlo, že to môže fungovať. Že sa nám nerozpadne spojenie a že sa všetci desiati naprieč celou planétou uvidíme a budeme počuť. Ľahké využitie týchto možností v praxi je ale možné len vďaka správnej kombinácii technológií. Prídete s kolegyňou do rokovacej miestnosti v Bratislave, jedným dotykom sa pripojíte do meetingu a na obrazovke už vás zdravia kolegovia alebo zákazníci z Košíc. Okamžite idete na vec a riešite, akým vianočným darčekom prekvapíte tento rok obchodných partnerov. Nie je pritom podstatné, koľko ľudí sa nachádza v kancelárii, aute, či stráži chorého syna doma. Jednoducho sa na 20 minút všetci spojíte a riešite to podstatné. A všetkým to funguje. To je zmysel našej práce. Vieme poradiť, dodať potrebné vybavenie a zaistiť vám podporu tak dlho, ako to budete potrebovať. Pozrite sa na stránku www.ricoh.sk a kontaktujte našich špecialistov na moderné digitálne kancelárie.

Tento článok vznikol v spolupráci s klientom Ricoh

Odporúčané ebooky

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

digitalizáciaPRRicoh

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Inšpirácia

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

21nov8:30Ako využiť potenciál vašej značky na maximum - pomocou brand archetypov8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Riadenie

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X