Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Chcete osloviť zákazníkov? Digitálne kráľovstvo vraj ovládajú emócie a príbehy

Astore_marketing_plan.jpg
Wikipedia CC
9. novembra 2016 Img_2614.jpg Zdroj Business News Daily Tlačiť

Každý podnikateľ si veľmi dobre uvedomuje, že na udržanie existujúcich zákazníkov a získanie nových musí svoje produkty a služby nejakým spôsobom propagovať. Celé digitálne kráľovstvo vrátane sociálnych médií sa však rýchlo mení a marketéri sú preto nútení prispôsobovať sa prichádzajúcim novým trendom. 

Webový portál Business News Daily nedávno priniesol rozhovor s niektorými odborníkmi z oblasti marketingu, ktorý čo to naznačili o novinkách v tejto oblasti pre rok 2017. Marketingu budúcnosti by tak vraj okrem iného mali kraľovať silné emócie a pútavé príbehy. Čo si pod však tým možno predstaviť?

Emotívne príbehy chytia za srdce

Mnohí marketéri sa zhodujú v tom, že spojenie konkrétneho produktu alebo služby s dojímavým a pútavým príbehom pomôže zákazníkom, aby si ich lepšie zapamätali. Cieľom týchto príbehov je zasiahnuť emócie ľudí a docieliť, aby sa títo stotožnili s konkrétnou značkou. Láska, strach, hnev či smútok sú silné emócie, ktoré sa dokážu vryť hlboko do podvedomia človeka. Táto stratégia je vraj špeciálne efektívna v prípade tzv. miléniovej generácie – angl. Millenials. Mnohí odborníci sa zároveň zhodujú na tom, že emotívne príbehy budú v budúcnosti tvoriť veľkú súčasť marketingu.

Marketing ušitý na mieru

Marketing, ktorý je ušitý na mieru konkrétnemu zákazníkovi, je pohľa mnohých povolaných ďalším z trendov blízkej budúcnosti. Zhodujú sa pritom aj na tom, že marketingové stratégie budú stále viac zamerané na menší počet verných zákazníkov. Jednou z ciest, ako sa k tejto stratégii približiť, je aj vhodne zvolený video obsah. Dobré video vraj dokáže prilákať väčšiu oveľa väčšiu pozornosť, ako zverejnené fotografie či textový obsah.

Pri hľadaní akejkoľvek marketingovej stratégie však netreba zabúdať ani na obrovskú silu sociálnych médií, ktoré sú bezpochyby súčasťou celej marketingovej budúcnosti. A tak bez ohľadu na to, akú stratégiu si zvolí ten-ktorý podnikateľ, mnohí experti sa jednohlasne zhodujú na tom, že trendy sa rýchlo menia a podnikatelia by sa preto mali pripraviť na tieto zmeny a udržiavať s nimi krok.

Stiahnite si príručku natívnej reklamy TU.

Img_2614.jpg

Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. Vo svojej praxi sa venuje copywritingu a prekladateľskej činnosti.

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

digitálny svettrendy

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Online marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

jún

27jún8:30Uhlíkové clo – CBAM8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Clo

27jún8:30Uhlíkové clo – CBAM8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Clo

08júl8:30Vedenie a motivácia výrobných pracovníkov - Teamleader vo výrobe8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Manažérske zručnosti,Riadenie,žiadny

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X