Hilton Predstavil Novú Cenovo Dostupnú Značku Tru
Spoločnosť Hilton Worldwide Holdings predstavuje hotelovú značku strednej triedy s novým reťazcom nazvaným Tru. Hoci sa zameriava na všetky vekové kategórie, cieľom je prilákať predovšetkým mladších a technologicky zdatnejších zákazníkov, ktorí sa radi stýkajú a pracujú vo verejných priestoroch.
Mladší cestovatelia zvyknú mať podobné očakávania a postoje, týkajúce sa cestovania, vrátane túžby po ľudskom prepojení, dôrazu na personalizáciu a prostredia, ktoré podporuje vytváranie zážitkov.
Očakáva sa, že Tru by Hilton bude otvorený koncom roka 2016. Ceny sa budú líšiť podľa miesta, avšak budú sa pohybovať v rozmedzí $90 až $100.
Tru tvorí 13. obchodnú značku hotelového reťazca Hilton. Spočiatku je zameraná na USA a Kanadu, a už teraz je podpísané vybudovanie 102 hotelov a ďalších 30 čaká na schválenie.
Samotný názov Tru je pre hostí ľahko zrozumiteľný a navyše odráža piliere značky, teda jednoduchosť, temperamentnosť a spojenie s hodnotou.
Značka bude dávať do pozornosti taktiež spojenie s ľuďmi prostredníctvom sociálnych siéti ako Instagram, Twitter, Facebook a YouTube. Vo vstupnej hale bude vždy umiestnená stena sociálnych médií.
Každý Tru hotel bude buď novostavba alebo existujúca nehnuteľnosť, pri ktorej dôjde k zmene použitia. „Nechceme vziať inú hotelovú značku a zmeniť jej korporátny image na Tru,“ vysvetľuje Phil Cordell
Náklady na výstavbu jednej izby sa budú pohybovať v priemere na $85 000. Každý hotel bude mať typicky 98 izieb.
Miestne občerstvenie a nápoje, vrátane piva a vína, budú dostupné na mieste, odkiaľ si ich hostia môžu kedykoľvek vziať. Zostavenie si svojich ľubovoľných raňajok bude bezplatné, káva a čaj budú zdarma po celý deň.
V spoločenskej miestnosti bude veľká televízia a hostia si tu môžu zahrať ping pong či stolný futbal. Wi-fi bude samozrejme taktiež zdarma.
Izby budú vybavené rôznymi skladovacími priestormi, televíziou, multifunkčnou stoličkou namiesto stola a skrine nebudú uzatvorené. Kúpeľne budú mať extra dlhé umývadlá a sprchy namiesto vane.
Hilton novou značkou zaplnil prázdne miesto v segmente strednej triedy. „Napokon si myslím, že v priebehu času sa toto stane našou najväčšou značkou,“ hovorí generálny riaditeľ, Christopher Nassetta.
Zdroj: adage.com