Automobilka Vzdáva Hold Svojim Konkurentom v Novej Kampani
„Tým, ktorí išli pred nami – Chevy, Ford, Dodge. Ďakujeme. Vidíme cestu vpred.“
Reklama japonskej automobilky pre úplne nový Titan XD prichádza ako pocta viacerých dominantných amerických značiek.
90-sekundový spot nesúci názov „Shoulders of Giants“ (Na pleciach obrov) mal premiéru v pondelok počas vysielania College Football Championship.
Kampaň sa nesie v nostalgickom tóne, kde hrdinami sú deti obdivujúce svoje idoly – vlastných rodičov, hasičov či astronautov.
https://www.youtube.com/watch?v=k8tKtYXztzY
Zo strany vedenia ide o vyjadrenie úcty k ich viac uznávaným nepriateľom, skôr ako o útok na nich. „Vieme a chápeme, že vo svete SUV vozidiel je potrebné preukázať rešpekt na získanie si úcty ich typického kupcu. Chceme to robiť pravým a autentickým spôsobom bez toho, aby sme vôbec nenarazili na to, že podávame sarkastickú poklonu našim konkurentom,“ vysvetľuje Fred Diaz, viceprezident a generálny riaditeľ Nissanu.
Na druhej strane spot zdôrazňuje, že Nissan XD Titan má všetky najväčšie výhody moderných pick-up vozidiel, schopných vykonávať celý rad rôznych úloh.
Staršie vozidlá v reklame boli vybrané preto, že „tieto vozidlá sú v skutočnosti ikonami v tejto kultúre, takže každý z nich predstavuje ďalší krok vo vývoji daného segmentu,“ zdôrazňuje Jeremy Tucker, viceprezident marketingovej komunikácie a médií pre Nissan.
Myslíte si, že Nissan našiel správnu cestu, ako sa predrať medzi dominantnými značkami?
Zdroj: Adage