O2 Slovakia za tri kvartály s výnosmi 161 mil. eur
Ku koncu septembra tohto roka vzrástol medziročne počet aktívnych zákazníkov O2 Slovakia o 11,3 % na 1,638 milióna.
O2 Slovakia plánuje skoré spustenie 4G siete
Telekomunikačný operátor, spoločnosť O2 Slovakia, dosiahol v troch štvrťrokoch tohto roka výnosy vo výške 160,7 mil. eur. V medziročnom porovnaní to predstavuje nárast o 3,7 %. „Tretí kvartál sme venovali intenzívnym prípravám na budovanie 4G a rozširovanie 3G siete. Už v decembri spustíme 4G v dvoch najväčších mestách, v Bratislave a v Košiciach,“ uviedol generálny riaditeľ O2 Martin Vlček.
Podľa plánov, ktoré predstavila firma túto jeseň, chce pokrývať 4G sieťou do konca budúceho roka polovicu populácie Slovenska. Ako ďalej dodal Vlček, pre O2 je prioritou pokračovať v pokrývaní vlastnou 3G sieťou, ktorá bude v apríli budúceho roka prístupná pre 65 % populácie SR.
Podľa zverejnených informácií priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval za tretí kvartál 6,1 eura, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry dosiahol 13,3 eura. Ku koncu septembra tohto roka vzrástol medziročne počet aktívnych zákazníkov o 11,3 % na 1,638 milióna.
Telekomunikačný operátor zaznamenal od začiatku roka 2014 čistý nárast zákazníckej bázy o viac ako 98,5 tisíc. Za týmto rastom stál podľa vyjadrenia firmy takmer 13,6-percentný medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na takmer 840 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb sa medziročne zvýšil o 9 % na 798 tisíc.
Spoločnosť vstúpila na slovenský trh v roku 2006 ako súčasť španielskej skupiny Telefónica. Svoju komerčnú prevádzku začala 2. februára 2007 a poskytovala služby pod značkou O2. Skupina Telefónica sa koncom vlaňajška dohodla na predaji Telefónica Czech Republic vrátane slovenskej dcéry skupine PPF za 2,467 mld. eur. Na základe dohody sa firma musela premenovať, ale operátor môže používať značku O2 najbližšie štyri roky.