- Podnikam.sk
- Články
- Ekonomika
- Svet
- Kanaďania rozbiehajú kampaň na pomoc vymierajúcim populáciám včiel
Kanaďania rozbiehajú kampaň na pomoc vymierajúcim populáciám včiel

Jeden z najväčších predajcov produktu Honey Nut Cheerios (cereálií s medom) v Kanade, sa snaží upozorniť na problém zaujímavou kampaňou.
Kanadský General Mills, výrobca značky Honey Nut Cheerios, sa zaviazal pomôcť nájsť riešenie nestabilných včelích populácií, tým, že spustí integrovanú kampaň okolo tohto problému, vrátane odstránenia jeho včelieho maskota z obalu.
„Je to prvýkrát v histórii značky, kedy sme odstránili nášho maskota z obalu“ povedal Emma Eriksson, riaditeľ marketingu pre General Mills Kanade. „Jedna tretina z potravín, na ktorých je závislé naše prežitie, existuje vďaka prirodzenému opeľovaniu včiel. Vzhľadom na úbytok populácie tohto dôležitého hmyzu sme považovali za potrebné upozorniť na tento problém a vyzvať Kanaďanov, aby pomohli vysadiť 35 miliónov kvetov-jeden pre každú osobu v Kanade. “
Kampaň začala v pondelok s online videom. Pozrite sa sem:
https://www.youtube.com/watch?v=9fbMQUVYuRQ
Značka rozdáva zadarmo semená voľne rastúcich kvetov a na ich stránke BringBackTheBees.ca vyzýva, aby požiadali e-mailom o bezplatné zaslanie semien.
Som redaktorka a content manažérka s dlhoročnými skúsenosťami v médiách a online publikovaní. Od roku 2013 pôsobím v Slovenskej tlačovej agentúre SITA, kde sa venujem tvorbe a správe obsahu odborných a lifestylových webov, SEO článkov, rozhovorov a natívnej reklamy. V minulosti som pôsobila aj ako redaktorka Bratislavského večerníka a externá prispievateľka portálu Žena.sk. Písanie vnímam ako spôsob, ako prepájať fakty s emóciou a inšpirovať ľudí k pozitívnym zmenám. Milujem dlhé prechádzky v prírode a čítanie kníh, ktoré otvárajú nové pohľady na svet.















