Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Využívajte najnovšie trendy firemnej propagácie

Grgsr.jpg
Foto: VIAMEDIA
27. júla 2018 Tlačiť

BRATISLAVA 27. júla 2018 (P/PR) – Pri podnikaní a obzvlášť v dnešnom svete je potrebné kráčať s dobou. Kontinuálne inovovanie a  napredovanie sa stalo akýmsi samozrejmým javom. Zaspať dobu a nevyužívať najnovšie trendy pri propagácií firmy sa môže stať pre podnikateľov až likvidačným problémom.  Ako napredovať v podnikaní a akým spôsobom efektívne propagovať svoje výrobky, služby alebo značku? To všetko sa dozviete v tomto článku.

Bannerová slepota sa stala súčasťou života takmer každého z nás. Je potrebné sa zamýšľať nad novými spôsobmi propagácie. Ako možnosť sa naskytuje online reklama. Jej prvou výhodou je veľmi presné cielenie. Virtuálna reklama umožňuje osloviť zákazníkov, ktorí sú vysoko relevantní a presne zapadajú do cieľovej skupiny zákazníkov, ktorú práve hľadáte. Keďže reklama je presne zameraná na cieľovú skupinu zákazníkov, rozpočet určený na propagáciu je pod kontrolou a je s ním narábané veľmi efektívne.

Pri propagácií webu je potrebné myslieť hlavne na kreativitu. Už ani na internete nefungujú reklamné texty s bežne používanými frázami ako sú: široký výber tovaru, široký sortiment, najlacnejší, najväčší, najnižšie ceny a pod. Skôr je nutné sa zamyslieť nad vecným a veľmi praktickým textom, ktorý ponúka riešenie problému.

Príklad: Mladý človek hľadá nový notebook. Je v pozícií, kedy notebook nutne potrebuje k svojej práci, či štúdiu. Tento človek je vysoko relevantný a pripravený na nákup. Prečo by mal už pripravený človek na nákup čítať všedné internetové inzeráty? Každý si vyberá podľa určitých technických parametrov. Samozrejme cena, výkon, rozmery,  farba, povrch notebooku a pod. Reklamný text nie je všetko. Reklamnú kampaň je potrebné aj vhodne zacieliť.

Na Slovensku z 10 ľudí približne 9 používa internet každý deň. Spomínaní deviati ľudia využívajú na vyhľadávanie svojich dotazov internetový vyhľadávač Google. Naskytuje sa otázka, prečo nevyužiť na propagáciu svojej firmy Google reklamy? Reklamy sú najznámejšie a aj najviac dôveryhodné. Pre inzerenta (firmu) to má vysoký prínos, pretože na reklamy v Google ľudia veľmi často klikajú, a dokonca cez ne aj nakupujú! Google reklamy ponúkajú základné formáty reklám, a to textové reklamy,  či efektívne remarketingové kampane (v podobe presne cielených bannerov.

Samotné kampane je potrebné veľmi úzko zacieliť s vytvorením veľmi špecifického textu, ktorý je príťažlivý pre oči potenciálnych zákazníkov. Vtedy sa kampane stávajú výrazne prínosne, čo sa odzrkadlí na tržbách z reklamného kanálu.

Remarketingové kampane dokážu zobrazovať banner s produktmi, ktoré si návštevník webu prezeral, teda je už vo fáze kedy produkt pozná. Hovoríme o dynamickom remarketingu, ktorý je pre inzerentov zaujímavý hlavne z pohľadu vysokého počtu dokončených objednávok. Ak návštevník odíde z webu a z nejakého dôvodu nedokončil objednávku, tak návštevníkom je možné zobrazovať špeciálny banner s benefitom. Propagovaný benefit by mal byť natoľko presvedčivý, že dopomôže k dokončeniu cieľa, ktorý ste si ako inzerent stanovili.

Na trhu existuje veľké množstvo špecialistov, ktorí dokážu veľmi efektívne pracovať pri nastavení a správe reklám v Google. Preto je jednoznačným odporúčaním, obrátiť sa na marketingových špecialistov. Ich konkrétne  zameranie na určitý typ online reklamy je garanciou, že kampane budú maximálne rentabilné. Vysoko kvalifikovaných špecialistov nájdete pod hlavičkou digitálnej marketingovej agentúry.

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

Google reklamyonline reklamapropagácia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Online marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

21nov8:30Ako využiť potenciál vašej značky na maximum - pomocou brand archetypov8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Riadenie

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X