Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Ako zarábať a zviditeľniť váš biznis na Facebooku?

Firemná stránka na facebooku
SITA/Jozef Jakubčo
23. februára 2017 Img_2614.jpg Zdroj Business News Daily Tlačiť

Bez ohľadu na to, v akom odvetví pôsobíte, Facebook zohráva čoraz dôležitejšiu úlohu na poli marketingu a v budovaní vzťahov so zákazníkmi.

Vytvorenie facebookovej stránky, na ktorej budete propagovať vaše podnikanie, je relatívne jednoduchou záležitosťou. Existuje však množstvo ďalších spôsobov, pomocou ktorých dokážete váš biznis zviditeľniť, nájsť si nových zákazníkov a následne predať. Tipy na niektoré z nich nájdete aj v nasledujúcich riadkoch.

Šablóna

Pri propagácii vašich produktov a služieb je veľmi dôležité udržiavať túto stratégiu konzistentnú. Jedným z faktorov, ktorým to docielite, je aj voľba vhodnej šablóny zodpovedajúcej potrebám vášho podnikania. Môžete si pritom vybrať z viacerých kategórií: profesionálne služby, biznis, predaj, politici, reštaurácie, kaviarne a ďalšie. Správne zvolená šablóna tak lepšie pokryje propagačné ciele konkrétneho podnikania a jeho cieľovej skupiny.

Video

Webový portál Business News Daily odporúča vsadiť na obraz. Živé video je podľa neho tým najlepším spôsobom, ako si získať požadovanú pozornosť publika, čoho následkom by mal byť aj lepší predaj. Spoločnosť Buffer zase zistila, že o niečo lepšie metriky vykázalo zverejnenie vlastného videa v porovnaní s cudzím videom z YouTube alebo Vimeo.

Kontakt

Byť v pravidelnom kontakte so zákazníkmi je základným atribútom akéhokoľvek úspechu. Neznamená to však, že každú hodinu musíte pridať nejaký status. Dôležitý je pravidelný kontakt, nie neustály. Dobrým nástrojom, ako ostať v kontakte so zákazníkmi, je aj aplikácia Facebook Messenger. Túto si môžete pridať k vašej facebookovej stránke. Návštevníci fan page následne uvidia, ako rýchlo odpovedáte vašim klientom na ich správy. Môžete tým na nich urobiť dojem a zaujať ich svojím prístupom.

Minimálne sociálne odvody pre SZČO od januára stúpli

Investície do reklamy

Skôr či neskôr sa aj vy dostanete do bodu, kedy bude potrebné investovať určité finančné prostriedky do reklamy. Časť publika si dokážete získať bezplatne, avšak platená reklama vám dokáže priniesť aj množstvo nových klientov, ku ktorým by ste sa prirodzenou cestou veľmi pravdepodobne nedostali.

Algoritmus a experimenty

Charakteristou črtou Facebooku sú aj zmeny algoritmov, ktoré používa. Je to logické, pretože tímy inžinerov a dizajnérov sa neustále snažia prinášať užívateľom platformy to najlepšie z najlepšieho. Sú si vedomí toho, že keď budete zarábať vy, budú zarábať aj oni. Sledujte preto tieto zmeny a novinky a skúšajte, experimentujte. Facebook môže byť silným nástrojom propagácie a následného predaja, keď ho viete správne používať.

Img_2614.jpg

Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. Vo svojej praxi sa venuje oblasti korporátneho práva, copywritingu a prekladateľskej činnosti.

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

biznisFacebookpropagáciasociálne médiátipy

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Online marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Industry 4.0
ISO
Komunikačné zručnosti
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Marketingové zručnosti
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Počítačové zručnosti
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

marec

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X