Získajte si zákazníkov za pár minút
BRATISLAVA 23. augusta (Podnikám.sk) – Bez ohľadu na to, v čom podnikáte, v centre vašej pozornosti by mali byť vždy zákazníci. Iba kvalitná starostlivosť o zákazníkov a investovanie do získavania nových pomôžu vášmu biznisu dlhodobo rásť. To si však vyžaduje čas a väčšinou aj nemalé investície. Počas Dňa súkromného podnikania, ktorý v tomto roku pripadá na 8. október 2019, môžete pripraviť výnimočnú ponuku pre svojich zákazníkov doslova za pár minút.
Súkromné podnikanie umožňuje podnikateľom realizovať svoje kreatívne nápady, na druhej strane vyžaduje vložiť do biznisu každý deň to najlepšie zo seba. Znamená to často prácu nad rámec bežnej pracovnej doby, riešenie komplexných otázok súvisiacich nielen so samotným obchodom, ale aj so zamestnancami alebo administratívou. Na to najdôležitejšie – starostlivosť o zákazníkov – tak niekedy zostáva len minimum zdrojov. Každý podnikateľ preto uvíta, ak mu niekto v tejto oblasti ponúkne podporu.
Deň pre zákazníkov
Podpore starostlivosti o zákazníkov je venovaný aj tohtoročný 8. október, ktorý je oslavou súkromného podnikania. Deň súkromného podnikania už štvrtý rok organizuje spoločnosť METRO v spolupráci s partnermi Slovak Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Podporu ponúka všetkým podnikateľom a ich zákazníkom bez ohľadu na odvetvie, v ktorom pôsobia. Stačí pripraviť na tento deň pre svojich zákazníkov zaujímavú ponuku a zaregistrovať ju na stránke denpodnikania.sk. Môže to byť čokoľvek, čo vystihuje povahu vášho podnikania, odmení existujúcich a priláka nových zákazníkov k vášmu biznisu. Registráciou získate marketingovú podporu pre svoj obchod bez ďalších investícií.
Podpora, ktorá rozvíja biznis
Všetky ponuky, ktoré podnikatelia zaregistrujú na stránke denpodnikania.sk sa zobrazia v prehľadnej mape, vďaka ktorej ich môžu vyhľadať zákazníci z celého Slovenska. Projekt je zároveň podporený zaujímavou mediálnou kampaňou, ktorá zahŕňa online reklamu, reklamu na vonkajších plochách, PR podporu v celoslovenských a regionálnych médiách a na sociálnych sieťach, z ktorej profitujú všetci zaregistrovaní podnikatelia.
Inšpirujte sa
Ak neviete, akú ponuku by ste mohli pripraviť na Deň súkromného podnikania pre svojich zákazníkov, skúste sa inšpirovať tými, ktorí už vedia, ako na to:
Špecialita podniku: Podnikateľ Vlado Bodina zo Žiliny prevádzkuje spolu s bratom reštauráciu Grill Moya v Žiline. Na Deň súkromného podnikania pre návštevníkov svojej reštaurácie pripravil špecialitu – vcelku pečené bravčové stehno prevoňané jelšovým drevom, ktoré u neho zákazníci nájdu iba v tento deň.
Žrebovanie o ceny: Ján Paciga riadi pekársku a cukrársku výrobu v Spišskej Novej Vsi, a viac ako dve desiatky maloobchodných predajní v celom regióne. Na deň súkromného podnikania pripravil žrebovanie o zaujímavé ceny pre tých, ktorí v daný deň uskutočnia nákup nad 13 eur.
Darček za nákup: Podnikateľ Pavol Zrak zo Starých Hôr, ktorý takisto vlastní predajňu potravín, na to ide trochu inak: „Zákazníkov odmeníme darčekmi podľa výšky ich nákupu. Napríklad ak cena nákupu bude vyššia ako 9 eur, zákazník si bude môcť vybrať medzi práškom na pranie alebo čokoládou. Iné darčeky budú na výber pri nákupe nad 19 a 29 eur.“
Dezert k obedu: Peter Terneny riadi tri reštaurácie v Bratislave a štvrtú plánuje otvoriť na jeseň tohto roka. „Tohtoročný Deň súkromného podnikania spríjemníme našim zákazníkom dezertom Panna Cotta, ktorý bude zadarmo súčasťou každého obedového menu.“
Špeciálna cena na vybraný tovar: Peter Polák vlastní rodinný obchod v Dolnej Krupej. V minulosti sa mu veľmi osvedčila akcia na šampanské, a tak sa ju na Deň súkromného podnikania rozhodol zopakovať.
Ak už viete, čo by vašich zákazníkov na Deň súkromného podnikania potešilo, nájdite si pár minút a zaregistrujte svoju ponuku na stránke www.denpodnikania.sk Poďakujete sa tak svojim zákazníkom za priazeň, zvýšite povedomie o vašom podnikaní a získate mediálnu podporu bez ďalších investícií.
Tento článok vznikol v spolupráci s klientom Metro