Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

5 rád, ako si vybrať vhodnú kanceláriu pre svoj biznis

Modern office interior
Bigstock.com
26. februára 2016 Tlačiť

BRATISLAVA 26. februára 2016 (P/PR) – Ak chcete viesť biznis na úrovni, potrebujete k tomu aj plne funkčné a reprezentatívne administratívne priestory, ktoré sa stanú hlavným zázemím pre vaše podnikanie. V dnešnej dobe plnej developerskych stavieb je na výber množstvo rozličných lokalít a budov určených na prenájom kancelárskych priestorov. Ako si však vybrať tú najvhodnejšiu kanceláriu pre svoj biznis?

1. Zvoľte ideálnu lokalitu

Základným úspechom každej spoločnosti je lokalita, v ktorej sídli a pôsobí. Preto ju zvoľte podľa nasledujúcich kritérií. Mala by mať výbornú dopravnú dostupnosť, a to nielen autom, ale napríklad aj hromadnou dopravou. Tak, aby sa do sídla firmy dokázali rýchlo a bezproblémovo dostať zamestnanci a potenciálni klienti. V prípade, že sú k biznisu potrebné nielen administratívne, ale aj skladovacie priestory, je ideálne, ak sa nachádzajú blízko seba. Tým sa výrazne zlepšia interné procesy v rámci spoločnosti. Ak máte záujem o prenájom kancelárie v Bratislave, s hľadaním obdobných priestorov môžete mať problém. Snáď jedinou časťou mesta, ktorá spĺňa všetky podmienky ideálnej lokality, je priestor okolo bratislavského letiska.

2. Myslite na dostatočný priestor na prácu

Ak sú od ľudí očakávané vysoké pracovné výkony, musia mať na to najskôr svoj priestor. Prevedené na m2 – pre každého pracovníka by mala byť zabezpečená plocha aspoň 8 až 10 m2. Stiesnené priestory totiž výrazne znižujú efektivitu práce a celkovú výkonnosť človeka.

The modern office interior design (3d render)
Bigstock.com

3. Preferujte dispozíciu zahŕňajúcu spoločné miestnosti

Pri výbere kancelárie zohľadňujte dispozíciu priestoru a jeho členenie. Aspoň 15% z rozlohy by mali tvoriť spoločné priestory, napríklad kuchynka či oddychová miestnosť. Aj tak totiž zvýšite komfort a pohodu zamestnancov.

4. Uvedomte si dôležitosť technického zabezpečenia

Kancelárie na prenájom by mali nielen dobre vyzerať, ale aj dobre fungovať. Samozrejmosťou by preto mali byť kvalitne vybudované rozvody sietí, internetu a vzduchotechniky. Tá by mala byť navyše pravidelne spravovaná tak, aby nebola zdrojom plesní a húb zvyšujúcich chorobnosť zamestnancov. Ako podlaha sa odporúča odolná textília, ktorá pri pohybe ľudí neprodukuje hluk a navyše ho z priestoru aj mierne absorbuje. V ideálnom prípade vám prenajímateľ má ponúknuť príležitosť na prispôsobenie technickej stránky kancelárie konkrétnym predstavám, ktoré uskutoční vo vlastnej réžii.

5. Presvedčte sa o bezproblémovom parkovaní

Pred uzatvorením zmluvy o prenájme sa presvedčte o dostatočnom množstve parkovacích kapacít v okolí budúcej kancelárie. Ak viete, že zamestnanci, ale aj klienti, k vám prichádzajú hlavne autami, preferujte miesta s bezproblémovým parkovaním.

Odporúčané ebooky

K téme

Témy

Chcem začať podnikaťkancelária

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Inšpirácia

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

27nov8:30Špecialista prijímania zamestnancov – Recruiting 2.08:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika

27nov8:30Špecialista prijímania zamestnancov – Recruiting 2.08:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika

27nov9:00WEBINÁR: Udržanie alebo strata pracovných miest9:00 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X