V cene dodávky od Mercedesu dostanete až 10 rokov servisu
BRATISLAVA 26. mája 2016 (P/PR) – Viete si predstaviť, že by ste so svojím úžitkovým vozidlom chodili do autorizovaného servisu celých 10 rokov alebo milión kilometrov a za prácu by ste nezaplatili vôbec nič? A navyše – za originálne dielce by vám boli fakturované len absolútne férové ceny?
Nie, nejde o výmysel! Táto servisná akcia sa v roku 2016 stáva skutočnosťou pre všetky nové vozidlá Mercedes-Benz Sprinter na Slovensku, zakúpené po prvom februári.
Sprintery, na ktoré sa vzťahuje údržba vozidla, predpísaná koncernom Daimler AG, majú tak k dispozícii nový produkt, nahrádzajúci doterajší a ponúkajúci ďalšie nové zvýhodnenia. Pôvodný 6-ročný bezplatný servis alebo do najazdenia 300 000 km pre Sprintery sa zmenil na vykonávanie 10-ročného servisu za podmienok bezplatnej servisnej práce a špeciálnych cien náhradných dielcov, do najazdenia vyššie spomínaného milióna kilometrov.
„Táto – pre majiteľov vozidiel atraktívna ponuka – platí pre všetky vozidlá Mercedes-Benz Sprinter, predané zmluvnými partnermi spoločnosti Mercedes-Benz Slovakia. Zároveň má náš klient tieto výhodné podmienky garantované aj zmluvne. Netýka sa to všetkých vanov, výnimku tvoria vozidlá Vito, Trieda V a Citan, pri ktorých ostal pôvodný produkt – 6-ročný servis alebo 160 000 kilometrov. Ide o bezkonkurenčné zvýhodnenie „zrelším“ a pre majiteľov Sprinterov aj výhodnejším produktom, v rámci ktorého sa záruka rozšírila na 10 rokov, počas ktorých bude mať náš klient prácu profesionálne vyškolených servisných technikov zadarmo alebo až do najazdenia milióna kilometrov. Samozrejme, že to, či majiteľ využije možnosť uplatnenia veku, alebo najazdených kilometrov, závisí od skutočnosti, čo z uvedeného nastane skôr,“ vysvetľuje riaditeľ servisnej siete spoločnosti Mercedes-Benz Slovakia Ing. Peter Wagner. Zároveň prízvukuje, že klient dostáva všetky údržbové náhradné dielce za bezkonkurenčné a najmä korektné ceny.
Výhody servisu
Predĺženie možnosti a servisných výhod na desať rokov a do najazdenia milióna kilometrov so sebou prináša aj ďalšie výhody. Ako poznamenal Peter Wagner: „Mercedes-Benz v prípade pravidelného servisovania vozidla v autorizovanom servise ponúka klientom aj možnosť využívania kulancie bez akýchkoľvek reštrikcií. Klient tak dostáva dobrovoľné plnenie v prípadoch, keď sa na vozidle stane niečo, čo sa stať nemalo – aj po skončení záruky“. Ide o dobrú vôľu výrobcu sa finančne podieľať na hradení časti, resp. celej opravy vozidla napriek tomu, že jeho majiteľ na to už nemá reálny právny nárok, čím klient, využívajúci autorizovaný servis, ušetrí značné financie. Zároveň získava aj záruku proti prehrdzaveniu bez akýchkoľvek reštrikcií, čo je zaujímavá výhoda najmä pri starších vozidlách značky Sprinter. Výhody, ktoré získavajú majitelia vozidiel využívaním služieb autorizovaného servisu, sa odrážajú aj v možnosti používania služby Mobilo Van, zabezpečujúcej plnú mobilitu aj v prípade technickej poruchy vozidla, defektu, straty kľúčov, nedostatku oleja či chladiacej kvapaliny, v prípade nesprávneho natankovania, či v prípade potreby zabezpečenia náhradného vozidla či ubytovania v hoteli.
Zhodnotenie vozidla
V prípade vozidiel Mercedes-Benz Sprinter sa vďaka novým servisným produktom a servisným balíkom zvyšuje nielen životnosť samotného vozidla, ale najmä zhodnocuje jeho zostatková hodnota. „Klient, ktorý si zakúpi Sprinter po prvom februári tohto roka a zároveň navštevuje naše autorizované servisy, resp. sa rozhodne využívať ich služby, získava všetky nami ponúkané výhody. A keď sa po určitom čase rozhodne takéto vozidlo predať, ponúkne novému majiteľovi aj získanú predĺženú záruku a produkt, ktorý sa predajom neruší, pretože je viazaný na dané vozidlo a nie na majiteľa. S jazdeným vozidlom mu tak dáva navyše nielen garantovanú službu bezplatnej práce autorizovaného servisného technika a originálne náhradné dielce za férové ceny, ale automaticky zhodnocujete aj vozidlo ako-také. Zároveň nový majiteľ získa istotu, koľko je na Sprinteri reálne najazdených kilometrov, čím sa mu nestane, že získa vozidlo s „pretočeným“ tachometrom. To je to, čo hrá v prospech nášho klienta, a prečo v prípade predaja vozidla zaň získa podstatne viac financií, než keby to tak nebolo…“ dodáva na záver riaditeľ servisnej siete spoločnosti Mercedes-Benz Slovakia.