Jednoduchý nápad zarába 13-ročnému školákovi tisíce
Niekedy sú tie najjednoduchšie nápady tie najlepšie. Jeden z nich dostal 13-ročný Harvey Millington, keď zistil, že jeho otec nemá na prednom skle auta nálepku o zaplatení dane z motorového vozidla.
Táto spoločnosť patrí k najrýchlejšie sa rozvíjajúcim podnikom v Británii
Harvey preto vymyslel upomienky, ktoré vodičom pripomínajú, že majú zaplatiť daň, resp. že sa platnosť známky blíži ku koncu. Otec Henry syna zoznámil s dizajnérom, podporil ho a dal mu dvetisíc libier, aby mohol svoju ideu zrealizovať a projekt rozbehnúť.
Chlapec ako prvé zaplatil 50 libier za doménu Taxdiscreminder.com a otvoril si spoločnosť s ručením obmedzeným, predávajúcu nálepky na predné sklo auta, ktoré ľuďom pripomínajú, kedy je potrebné si zaplatenie dane obnoviť.
Spoločnosť, ktorú Harvey takýmto spôsobom vytvoril, patrí k najrýchlejšie sa rozvíjajúcim podnikom v Británii. „Za jeden deň predal vyše tisíc samolepiek,“ povedal Henry pre Dailymail.
Ako to funguje? Záujemcovia sa môžu prihlásiť na stránke Taxdiscreminder.com a vyplniť registračné údaje. Keď Harvey zistí, že platby onedlho stratia platnosť, vytlačí informácie na nálepku, ktorú následne pošle vodičovi. Ten si ju potom môže ako vizuálnu pripomienku prilepiť na predné sklo svojho vozidla.
Harveyho nápad sa ľuďom pozdáva, možno aj preto, že nie je ani drahý. Zábudliví vodiči investujú iba 4 libry za rok a nemusia sa strachovať, že kvôli nezaplatenej dani dostanú pokutu.
Harvey toto všetko ako úspešný mladý podnikateľ stíha popri škole, domácich úlohách a futbalových tréningoch.