Kreativitu u Vašich zamestnancov treba efektívnym spôsobom rozvíjať
Každý dobrý líder vysoko oceňuje kreativitu u svojich podriadených či spolupracovníkov. Schopnosť prinášať rôzne inovatívne myšlienky a nápady je pritom životne dôležitou pre udržanie kroku s konkurenciou v akomkoľvek odvetví.
Je to však skutočne tak, že určití jednotlivci sa už priamo rodia s kreatívnou mysľou nechávajúc za sebou v nevýhode zvyšok davu alebo je to schopnosť, ktorej sa vie priučiť každý z nás? Mnohí odborníci možno prekvapivo odpovedajú na túto otázku s tým, že zhodne preferujú druhú z uvedených možností. Jedným dychom zároveň dodávajú, že je potrebné len siahnuť hlbšie do Vášho džbána existujúcej kreativity a efektívnym spôsobom ju rozvíjať.
Generálny riaditeľ marketingovej agentúry Paradysz Chris Paradysz v tejto súvislosti potvrdzuje, že všetci ľudia majú kreativitu zakorenenú v sebe. Podľa jeho slov je však vo všeobecnosti veľmi dôležité a na zodpovednosti príslušného lídra, rodiča či iného kouča, aby túto schopnosť z konkrétneho človeka doslova vytiahol, pomohol mu vybudovať dostatočnú dôveru a ďalej všetko správnym spôsobom rozvíjal. Ako ďalej uviedol, učenie vyžaduje veľkú otvorenosť, ako aj vášnivého učiteľa, ktorý vie správny spôsobom motivovať.
Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. V praxi sa venuje copywritingu, prekladateľskej činnosti a korporátnemu právu.