McDonald’s sa chce zbaviť nálepky „rýchly“
Mnohí ľudia si uvedomujú, že jedlo podávané v reštauráciách rýchleho občerstvenia nepatrí práve k tým najdzravším a najchutnejším pokrmom. Už zo samotného názvu týchto stravovacích zariadení však jasne vyplýva, že jedlo je tu pripravené a podávané rýchlo.
Aj napriek relatívne vysokej popularite týchto reťazcov, však viaceré z nich zaznamenali v posledných rokoch pokles záujmu zákazníkov o takto pripravované porkmy. Inak to nebolo ani v prípade najväčšieho fastfoodu na svete McDonald’s. Ten sa však nevzdal a pre svojich priaznivcov si pripravil rôzne novinky.
McDonald’s, ktorý denne obslúži približne 68 miliónov zákazníkov v 119 krajinách po celom svete, už po nejakú dobu testoval na amerických spotrebiteľoch nový spôsob podávania jedál. Tento sa čoraz viac približuje konkrétnym požiadavkám zákazníka a snaží sa tak „kráčať s dobou“.
Približne v 200 reštauráciách na území Spojených štátov amerických si teraz môžu zákazníci McDonald’s objednávať jedlo pomocou samoobslužných stánkov. Po takto realizovanej objednávke podľa vlastného výberu im zamestnanci podniku prinesú jedlu priamo k stolu. Nie je to síce už také rýchle, ale zákazníkom sa nová služba páči a radi si na jedlo počkajú.
Zdá sa, že nová stratégia firmy je skutočne úspešná, pričom nadšenie z jej prijatia neskrýval ani generálny riaditeľ spoločnosti Steve Easterbrook. V reakcii na pozitívne ohlasy zároveň oznámil, že s novými službami plánuje expanziu do všetkých 14 000 amerických reštaurácií.
Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. V praxi sa venuje copywritingu, prekladateľskej činnosti a korporátnemu právu.