Pre výhodnejšiu ponuku by zmenila banku väčšina Slovákov
Najviac klientov v súčasnosti mení banku z dôvodu refinancovania spotrebného úveru a hypotéky.
Banku by menilo sedem z desiatich Slovákov
Zvyšných klientov od tohto kroku odrádza najmä to, že sú zvyknutí na vlastnú banku alebo v nej majú viacero produktov. A nájdu sa aj takí klienti, ktorí sa boja komplikácií, veľkej byrokracie alebo dlhých vybavovačiek. Vyplynulo to z prieskumu Prima banky, ktorý pre ňu uskutočnila prieskumná agentúra 2muse v októbri minulého roka na vzorke 600 respondentov.
Najviac klientov v súčasnosti mení banku podľa Prima banky z dôvodu refinancovania spotrebného úveru a hypotéky. „Záujem klientov o prenesenie spotrebného úveru aj hypotéky každým rokom stúpa,“ uviedla riaditeľka divízie riadenia produktov Prima banky Henrieta Gahérová.
Prima banka Slovensko pôsobí na slovenskom trhu od roku 1993 a v rámci doterajšieho fungovania spoločnosti je to už jej tretí názov. V máji 2000 sa majoritným akcionárom, v tom čase Prvej komunálnej banky, stala finančná skupina Dexia. Pod názvom Prvá komunálna banka vystupovala do konca septembra 2003, následne sa zmenila na Dexia banku Slovensko.
Skupina Dexia v závere roka 2010 predala svoj podiel investičnej skupine Penta. Od januára 2012 sa Dexia banka zmenila na Prima banku.