Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Vybavenie kancelárie, čo v nej nesmie chýbať?

Podnikam.sk_mall.sk_.jpg
Foto: www.pexels.com
5. augusta 2020 Autor Informačný servis Tlačiť

BRATISLAVA 5. augusta (Podnikam.sk) – Vybavenie kancelárie je veľmi dôležité, pretože okrem priestoru na prácu, ide často aj o reprezentatívny priestor. Okrem estetiky samotného zariadenia treba dozerať aj na to , aby bola kancelária funkčným priestorom so stabilne vybudovaným technickým zázemím. Často si preto väčšie spoločnosti najímajú architekta, ktorý funkčne a dizajnovo rozdelí priestor. My vám prinášame pár tipov na čo sa zamerať pokiaľ kanceláriu zariaďujete na vlastnú päsť.

Priestor

Ako aj pri zariaďovaní domu, je takmer nevyhnutné, aby ste vedeli pracovať s priestorom. Okrem rozmiestnenia zariadenia z toho vyplývajú však ďalšie praktické záležitosti. Napríklad pokiaľ je vaša kancelária v podkrovných priestoroch, môžete predvídať, že tam bude v lete veľmi teplo a tak zabezpečiť klimatizáciu. Rovnako je to napríklad aj s osvetlením.

Vo všeobecnosti pri zariaďovaní priestoru kancelárie je nesmierne dôležité, aby všetko malo svoje primárne miesto. Druhým pravidlom je, aby všetko bolo dostatočne blízko a malo logické postavenie v celej kancelárii. Bavíme sa tu najmä o technických vymoženostiach akými sú napríklad tlačiareň, ktorá je potrebná rovnako pre všetkých zamestnancov kancelárie.

Technika

Technické vybavenie je už v súčasných kanceláriách nevyhnutnosťou. Nezabudnite na možnosť pripojenia na internet, vhodné usporiadanie a dostatok zásuviek. Pred tým ako samotnú kanceláriu budete zariaďovať mali by ste vedieť koľko osôb v nej bude aktívne pracovať. Takto môžete účinnejšie dohliadať na všetky potrebné náležitosti. Snažte sa tiež všetko zariaďovať tak, aby sa v kancelárii rýchlo a jednoducho dal udržiavať poriadok.

V kancelárii určite budete potrebovať počítačové zostavy, tlačiarne, USB kľúče, záložné zdroje. Podľa typu orientácie kancelárie budete možno potrebovať aj telefónne linky, či iné vymoženosti ako webkamery a podobne.

Zariadenie

Zariadenie vašej kancelárie by malo byť predovšetkým účelné. Aj keď množstvo administratívy sa dnes už dá robiť elektronicky, papierová administratíva ešte úplne nevymizla. Určite treba teda myslieť na prehľadné usporiadanie papierov, dostatok pracovného priestoru a súkromia pre zamestnancov. Zamestnanci tiež určite ocenia mini kuchynku, pokiaľ na ňu máte priestor a financie.

Kancelária je priestorom, kde trávite spolu s vašimi zamestnancami väčšinu dňa. Je preto viac ako nevyhnutné, aby ste sa v tomto priestore cítili dobre a vedeli produktívne odvádzať prácu. Už pri výbere priestoru by ste sa teda mali informovať o susedoch, prípadne o ich práci, aby ste mali istotu, že na výkon práce budete mať vhodné prostredie.

Informačný servis

Odporúčané ebooky

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

kanceláriaklimatizáciaPR

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Inšpirácia

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

21nov8:30Ako využiť potenciál vašej značky na maximum - pomocou brand archetypov8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Riadenie

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X