Apple Music počíta platiacich užívateľov na milióny
Generálny riaditeľ spoločnosti Tim Cook potvrdil informácie o tom, že táto služba určená na streamovanie hudby zaznamenáva stále väčšiu popularitu a doposiaľ si ju predplatilo už viac ako 6,5 milióna užívateľov.
Na technologickej konferencii Worldwide Developers v americkom meste San Francisco, ktorú organizoval časopis The Wall Street Journal, generálny riaditeľ technologického obra ďalej oznámil, že ďalších 8,5 milióna potenciálnych zákazníkov v súčasnosti využíva uvedenú aplikáciu na prehrávanie hudby bezplatne. Ako ďalej dodal, toto číslo tak celkovo predstavuje až 15 miliónov užívateľov tejto hudobnej aplikácie, čo spoločnosť považuje za viac ako len úspešný debut. Bez poplatkov si pritom zákazníci môžu užívať túto hudobnú službu počas celých 90 dní.
Apple Music sa snaží získať dominantné postavenie vo svete digitálnej hudby
Prostredníctvom predajnej aplikácie iTunes sa Apple v súčasnosti usiluje o získanie prvenstva na trhu s digitálnou hudbou a predbehnúť tak konkurenčné streamingové spoločnosti. Analytici v tejto súvislosti predpokladajú, že vzhľadom na množstvo užívateľov iTunes môže technologický gigant získať silné postavenie, avšak aj napriek tomu si myslia, že jeho konkurenti v danej oblasti ho napokon neprebijú. Spoločnosť Spotify, ktorá je pevne etablovaným lídrom na trhu v tejto oblasti so stabilnou klientelou, počíta v súčasnosti už viac ako 20 miliónov predplatiteľov podobnej služby po celom svete.
Šéfredaktor časopisu si vyspovedal generálneho riaditeľa Applu
V rámci rôznorodej konverzácie so šéfredaktorom amerického časopisu The Wall Street Journal, sa generálny riaditeľ Apple jemne dotkol aj témy Apple TV, ktorá sa v súčasnosti dočkala už dlho očakávanej aktualizácie. Cook v rozhovore ďalej naznačil, že nová verzia prenosného multimediálneho centra domácej zábavy bude predstavená už koncom aktuálneho mesiaca. Spoločnosť v tejto súvislosti zároveň uviedla, že služba Apple TV však zatiaľ neobsahuje streamingový servis.
Zdroj: Reuters
Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. V praxi sa venuje copywritingu, prekladateľskej činnosti a korporátnemu právu.