- Podnikam.sk
- Články
- Ekonomika
- Svet
- Emisný škandál Volkswagenu si vyžiadal ďalšiu obeť. „Das Auto“ viac nebude reprezentovať značku
Emisný škandál Volkswagenu si vyžiadal ďalšiu obeť. „Das Auto“ viac nebude reprezentovať značku
NEMECKO – Nemecký automobilový koncern Volkswagen sa v súčasnosti snaží ukázať svojím zákazníkom, že spraví všetko preto, aby napravil svoju povesť podvodníka nadobudnutú emisným škandálom. Jedným z prijatých opatrení bude aj koniec používania propagačného sloganu „Das Auto“.
O rozhodnutí upustiť od používania známeho marketingového hesla informoval hovorca Volkswagenu. Ako ďalej uviedol, vysokí manažéri podniku ho vo svetle posledných udalostí považujú za príliš domýšľavé a zavádzajúce. Marketingovú kampaň s uvedeným sloganom spustila fabrika ešte v roku 2007 pod vedením bývalého generálneho riaditeľa Martina Winterkorna. Ten odstúpil zo svojej funkcie v októbri aktuálneho roka v dôsledku vypuknutia emisného škandálu. Vedenie automobilky sa teraz snaží prejaviť viac pokory a aj preto uvedený slogan považujú niektorí z manažérov za prejav kráľovskej arogancie.
Hovorca Volkswagenu napokon dodal, že slogan nemožno považovať za úplne mŕtvy, avšak najbližšiu marketingovú kampaň určite sprevádzať nebude. Novú kampaň nedávno prerokovávalo takmer 2 000 manažérov fabriky za zatvorenými dverami a jej cieľom by malo byť najmä znovuzískanie dôvery zákazníkov na slabších trhoch, medzi ktoré možno zaradiť Spojené štáty americké či Veľkú Britániu.
Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. V praxi sa venuje copywritingu, prekladateľskej činnosti a korporátnemu právu.