- Podnikam.sk
- Články
- Ekonomika
- Svet
- McDonald’s od Nového roka v novom šate a s novou víziou. Viete, čo pre nás pripravil?
McDonald’s od Nového roka v novom šate a s novou víziou. Viete, čo pre nás pripravil?
USA – Už počas minulého roka sme vám predstavili viaceré smelé plány tohto populárneho prevádzkovateľa reštaurácií rýchleho občerstvenia, na ktoré nadväzuje aj v Novom roku. Nový koncept americkej spoločnosti zahŕňa prechod na zdravšie stravovanie a ruka v ruke s tým prichádza aj s novým korporátnym dizajnom. Predstavené novinky sú súčasťou celkom novej vízie tohto obľúbeného fastfoodového reťazca, ktorá je orientovaná najmä na modernizáciu starších korporátnych prvkov a prináša celkom nový koncept zdravšieho stravovania. Nové grafické prvky tak už čoskoro nájdeme na taškách, pohároch či ďalších obaloch na jedlo.
Vo vyhlásení k avizovaným novinkám McDonald’s predstavil nový štýl firmy, ktorý bude jednoduchší a svieži, dokonale ladiaci s novou modernejšou politikou spoločnosti, ktorej cieľom je okrem iného snaha ponúkať zákazníkom zdravšiu stravu v príjemnom prostredí. K aktuálne používaným korporátnym farbám tak v priebehu aktuálneho roka pribudne napríklad ešte oranžová farba, zelená, modrozelená či dokonca fialová.
Podľa analytikov sa tak spoločnosť snaží všetkým avizovanými zmenami reagovať na nový životný štýl jej zákazníkov. Novo pripravovaný dizajn v sebe skrýva farby, ktoré evokujú zdravšie potraviny, po konzumácii ktorých sa ľudia cítia sviežejšie a ľahšie. V rámci nového konceptu chce ponúkať širší sortiment zeleniny a prípravu jedál z kvalitnejších potravín. Do dvoch rokov chce firma výrazne znížiť množstvo antibiotík podávaných ich kurčatám a do desiatich rokov chce používať už len vajcia od sliepok z voľného chovu.
Zaujímavou novinkou bude časom aj možnosť pridať si do svojho obľúbeného burgera inú ako len štandardne ponúkanú ingredienciu. Bude teda v skutku zaujímavé sledovať, ako sa bude dariť spoločnosti v implementácii nových trendov. O ich úspechov či neúspechoch vás určite budeme pravidelne informovať.
Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. V praxi sa venuje copywritingu, prekladateľskej činnosti a korporátnemu právu.