Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Podiel digitálneho obsahu na tržbách má rýchlo rásť

Digitálny marketing
SITA/AP
30. októbra 2012 Tlačiť

Podľa 79 % z opýtaných generálnych riaditeľov na očakávanom dvojcifernom raste digitálnych médií budú mať najväčší podiel tablety.

 
Generálni riaditelia podnikov v mediálnom a zábavnom priemysle sa zhodli na tom, že pre nich zostáva veľkou výzvou neschopnosť presvedčiť zákazníkov, aby za digitálny obsah platili zodpovedajúcu cenu.
 

Budúcnosť je v digitálnych médiách

Podiel digitálneho obsahu na celkových tržbách v svetovom mediálnom a zábavnom priemysle v budúcnosti rýchlo porastie. Vyplýva to z prieskumu, ktorý spoločnosť Ernst & Young uskutočnila medzi 34 generálnymi riaditeľmi spoločností pôsobiacich v médiách a zábavnom priemysle. Polovica oslovených vrcholových manažérov je presvedčená, že digitálny obsah zvýši v nasledujúcich troch rokoch ich celkové tržby aj maržu minimálne o desatinu.
 
 
 
„Na rozdiel od situácie pred niekoľkými rokmi dnes šéfovia mediálneho a zábavného priemyslu vnímajú potenciál digitálnych médií oveľa optimistickejšie. Všetci generálni riaditelia, s ktorými sme hovorili, si uvedomujú, že digitálny obsah je pravdepodobne najdôležitejší faktor, ktorý rozhodujúcim spôsobom ovplyvní ďalšie zvyšovanie tržieb aj marže,“ uviedol Jozef Mathia zo spoločnosti Ernst & Young. 
 

Ďalšie zaujímavé zistenia prieskumu:

► 84 % respondentov sa domnieva, že sociálne siete slúžia primárne na komunikáciu 
so zákazníkmi; budovanie klientely a značky je až druhotné.
 
► 79 % z opýtaných generálnych riaditeľov na očakávanom dvojcifernom raste digitálnych médií budú mať najväčší podiel tablety.
 
► 76 % opýtaných manažérov uviedlo, že aplikáciu používajú predovšetkým ako dôležitú súčasť balíčka obsahujúceho nový alebo aktualizovaný obsah a služby.
 
► Hlavnou prioritou pre oslovených generálnych riaditeľov zostáva rozvoj digitálnej a online distribúcie (56 %), na druhom mieste je kreatívna diferenciácia obsahu (44 %).
 
► 59 % respondentov prieskumu sa domnieva, že najlepšie predpoklady na ďalšiu prosperitu majú spoločnosti podnikajúce v oblasti sociálnych a interaktívnych médií.
 
Čo sa týka najväčších problémov, ktorým budú médiá a zábavný priemysel čeliť v nasledujúcich troch rokoch, oslovení generálni riaditelia sa vo veľkej väčšine zhodli na tom, že im najviac škodí neistá globálna ekonomická situácia a neschopnosť presvedčiť zákazníkov, aby za digitálny obsah platili zodpovedajúcu cenu. Ďalej respondenti uvádzali existenciu obchodných sprostredkovateľov medzi ich spoločnosťou a konečným zákazníkom, zabraňujúcich priamemu vzťahu s ním, a nevyhnutnosť ich eliminácie, nejednoznačnú legislatívu a tlaky na znižovanie marketingového rozpočtu, prípadne na zmenu jeho štruktúry.
 

K téme

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

január

20jan8:30Evidencia odpadov a podávanie ohlásení v odpadovom hospodárstve za rok 20208:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Environmentalistika

20jan8:30Zadávanie zákaziek na nadlimitnom elektronickom trhovisku (NET) - Workshop8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Verejné obstarávanie-obstarávateľ

20jan8:30Zadávanie zákaziek na nadlimitnom elektronickom trhovisku (NET) - Workshop8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Verejné obstarávanie-obstarávateľ

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X