Slovensko nasadí reklamu na Eurosport, Google aj YouTube
Kampaň doplnia rozhlasové spoty v slovenských i českých rádiách a online reklama.
SACR ide bojovať o dovolenkárov
Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) zabojuje o dovolenkárov letnou reklamnou kampaňou. Turistov osloví televíznym spotom na TV Eurosport, ktorý bude vysielaný v lukratívnych časoch spolu s prenosmi nasledovanejších športových podujatí. Kampaň doplnia rozhlasové spoty v slovenských i českých rádiách a online reklama.
Ako uviedla generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová, kampaň na Eurosporte sa osvedčila už v minulosti. „V predchádzajúcom roku videlo spoty SACR viac ako 100 miliónov divákov v 53 krajinách sveta,“ uviedla Kučerová.
Eurosport ponúka globálne pokrytie a navyše aj pridanú hodnotu v podobe atraktívneho mediálneho priestoru počas priamych prenosov zo športových podujatí s vysokou sledovanosťou. Tento rok to bude napríklad Tour de France s Petrom Saganom či svetový seriál automobilových pretekov WTCC, ktoré v júni prídu aj na Slovensko.
Spot bude tiež nasadený počas tenisového turnaja French Open, automobilových pretekov 24 hodín Le Mans či ďalších atletických súťaží. V ČR aj na samotnom Slovensku zaznejú spoty v najpočúvanejších rádiách. Predpokladaný zásah je takmer milión poslucháčov denne.
V rámci online kampane, ktorá sa zameriava najmä na krajiny visegrádskej štvorky, zvolila SACR kombináciu vyhľadávača Google a videoportálu YouTube. Zatiaľ čo na YouTube bude nasadená videopozvánka na dovolenku na Slovensku, užívateľov Googlu bude oslovovať banerová a kontextová reklama, špeciálne pri vyhľadávaní tém ako hory, príroda, turistika, Slovensko, wellness, kúpele, akvaparky, gastro, podujatia, mestá a kultúra, Bratislava a Košice.
SACR sa chce sústrediť aj na nemecky hovoriacu klientelu, keďže Nemci tvoria po Čechoch a Poliakoch tretiu najväčšiu skupinu návštevníkov Slovenska. Agentúra rozšíri svoje marketingové aktivity na najznámejší a najväčší nemecký rezervačný dovolenkový portál Ab-in-den-urlaub.de. Ten okrem Nemecka úspešne pôsobí aj v Rakúsku a vo Švajčiarsku. Jeho užívatelia si môžu priamo rezervovať pobyt v slovenských hoteloch.
Slovenské hotely zaznamenali vlani výrazný prepad v počte zahraničných aj domácich návštevníkov, SACR však v marci poukázala na to, že turisti u nás zostávajú dlhšie a minú viac peňazí. Zväz cestovného ruchu kritizuje štát za nepriaznivé podmienky pre podnikanie a nedostatočnú propagáciu. V rebríčku konkurencieschopnosti turizmu Svetového ekonomického fóra za rok 2014 sa Slovensko prepadlo o sedem miest na 61. miesto zo 141 hodnotených krajín.