10 tipov, ako by mal vyzerať váš vizuálny obsah
V priebehu posledných rokov sa obsah stal viac vizuálny. Obchodníci experimentovali s infografikami, videami a tak ďalej, a vytvorili plány, aby vizuálny obsah bol čoraz silnejší.
V skutočnosti, 73 % tvorcov obsahu uprednostňuje v tomto roku vytváranie viac pútavého obsahu a 55 % plánuje uprednostniť vytváranie vizuálneho obsahu.
Tu môže vzniknúť problém ako vyniknúť. Aby ste zabránili strate obsahu, musíte nájsť spôsob, ako vytvoriť niečo hodné času a pozornosti vášho publika. Pýtate sa ako?
1. Pútavé fotografie
Podľa 93 % ľudí sú obrázky najdôležitejším faktorom pri rozhodovaní o kúpe produktu.
- Ukážte, čo sa deje za scénou vašej značky/firmy/projektu
- Dajte tvár vašej značke
- Predveďte svoj produkt v akcii
2. Štítky s inšpiratívnymi citáciami
Takéto štítky alebo obrázky s citátmi vytvoríte rýchlo a jednoducho a navyše, na mnohých sociálnych platformách sú citáty veľmi často zdieľané.
- Použite citáty, ktoré odzrkadľujú hodnoty vašej značky
- Použite paletu, typ štýlu a estetiku ušitú vám na mieru
3. Silné výzvy k akcii
- Až v 70 % prípadov, čo sa týka biznisu, je výzva k akcii absolútne zanedbaná. Ide o skvelú propagáciu zliav, udalostí, rôznych ponúk a mnoho iného exkluzívneho obsahu.
- Ovplyvnite návštevníkov vašej stránky, aby niečo spravili „kúpte teraz“ „kliknite tu“ „sledujte nás na…“
- Použite farby a snímky na upútanie pozornosti ľudí
4. Označkované obrázky
- Označkované obrázky. Použitie podrobných a označkovaných obrázkov vám môže pomôcť získať väčšiu pozornosť vášho publika o 67 %.
- Použite snímky, ktoré odrážajú vašu jedinečnú predajnú vlastnosť
- Zachyťte vaše hodnoty a podstatu značky cez obrázky, farby,kompozície atď.
- Umiestnite na každý obrázok váš názov alebo logo
5. Znázornenie zaujímavých dát
40 % ľudí reaguje a chápe vizuálne informácie lepšie ako obyčajný text. Dôležité fakty a čísla ostatným podáte oveľa rýchlejšie.
- Použite mapy, grafy, tabuľky, diagramy atď.
- Navrhujte vaše údaje tak, aby odrážali vašu značku
6. Upútajte videami
- Len necelých 10 % malých podnikateľov aktívne vytvára video obsah. Štúdia ukazujú, že 64 % spotrebiteľov inklinuje ku kúpe produktu online po zhliadnutí videa.
- Dajte vašej značke presný hlas a zvuk
7. Tipy,trikyanávody
Rady a tipy pomôžu vašej značke vytvoriť múdry a inteligentný charakter, navyše medzi spotrebiteľmi sú veľmi vítané.
- Ukážte zaujímavé spôsoby, ako sa dá váš produkt používať
- Môžu to byť recepty, tutoriály, návody na zvýšenie produktivity čiefektivity v živote či čokoľvek iné
- Použite vizuálne materiály ako obrázky, videá a podobne na získaniepozornosti, podporenie zdielaní
8. Informatívne screenshoty
88 % ľudí číta recenzie, aby zistili obchodnú „kvalitu“.
- Použite screenshoty, aby ste sa hrdo pochválili s pozitívnymi recenziami vašich zákazníkov
- Okomentujte screenshoty pre väčšiu prehľadnosť
- Použite screenshoty na podpichnutie vášho článku alebo predvedenia čŕtvašej stránky/programu
9. Podnecujúce otázky
Zaujímavé otázky, ktoré prinútia vaše obecenstvo zamyslieť sa alebo vyjadriť ich postoj, pomáhajú prelomiť ľady medzi vami a vašimi zákazníkmi.
- Pýtajte sa vašich spotrebiteľov otázky, ktorými vyvoláte konverzáciu a angažovanosť
- Držte svoje otázky otvorené: „Čo vás motivuje?“ „Kedy v poslednej dobe ste skúsili niečo nové a čo to bolo?“ „Čo vás robí šťastným?“ „Čo ste robili, keď ste naposledy stratili pojem o čase?“
- Predstavovanie vašej otázky v podobe obrázka podporí zdieľanie vášho obsahu
10.Inforgafiky
- Inforgafiky sú „lajkované“ a zdieľané 3x viac ako akákoľvek iné časť vizuálneho obsahu. A čo viac, obchodníci, ktorí používajú infografiky vykázali o 12 % vyšší zisk ako tí, ktorí ich nepoužívajú.
- Zhustite množstvo informácií do jedného média
- Pri ich tvorbe sa držte farieb a celkového vizuálneho štýlu vašej značky