Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
E-shop
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

10 tipov, ako by mal vyzerať váš vizuálny obsah

ThinkstockPhotos 488496739
Thinkstock
15. februára 2016 Tlačiť

V priebehu posledných rokov sa obsah stal viac vizuálny. Obchodníci experimentovali s infografikami, videami a tak ďalej, a vytvorili plány, aby vizuálny obsah bol čoraz silnejší.

V skutočnosti, 73 % tvorcov obsahu uprednostňuje v tomto roku vytváranie viac pútavého obsahu a 55 % plánuje uprednostniť vytváranie vizuálneho obsahu.

Tu môže vzniknúť problém ako vyniknúť. Aby ste zabránili strate obsahu, musíte nájsť spôsob, ako vytvoriť niečo hodné času a pozornosti vášho publika. Pýtate sa ako?

1. Pútavé fotografie

Podľa 93 % ľudí sú obrázky najdôležitejším faktorom pri rozhodovaní o kúpe produktu.

  • Ukážte, čo sa deje za scénou vašej značky/firmy/projektu
  • Dajte tvár vašej značke
  • Predveďte svoj produkt v akcii

2. Štítky s inšpiratívnymi citáciami

Takéto štítky alebo obrázky s citátmi vytvoríte rýchlo a jednoducho a navyše, na mnohých sociálnych platformách sú citáty veľmi často zdieľané.

  • Použite citáty, ktoré odzrkadľujú hodnoty vašej značky
  • Použite paletu, typ štýlu a estetiku ušitú vám na mieru

3. Silné výzvy k akcii

  • Až v 70 % prípadov, čo sa týka biznisu, je výzva k akcii absolútne zanedbaná. Ide o skvelú propagáciu zliav, udalostí, rôznych ponúk a mnoho iného exkluzívneho obsahu.
  • Ovplyvnite návštevníkov vašej stránky, aby niečo spravili „kúpte teraz“ „kliknite tu“ „sledujte nás na…“
  • Použite farby a snímky na upútanie pozornosti ľudí

4. Označkované obrázky

  • Označkované obrázky. Použitie podrobných a označkovaných obrázkov vám môže pomôcť získať väčšiu pozornosť vášho publika o 67 %.
  • Použite snímky, ktoré odrážajú vašu jedinečnú predajnú vlastnosť
  • Zachyťte vaše hodnoty a podstatu značky cez obrázky, farby,kompozície atď.
  • Umiestnite na každý obrázok váš názov alebo logo

5. Znázornenie zaujímavých dát

40 % ľudí reaguje a chápe vizuálne informácie lepšie ako obyčajný text. Dôležité fakty a čísla ostatným podáte oveľa rýchlejšie.

  • Použite mapy, grafy, tabuľky, diagramy atď.
  • Navrhujte vaše údaje tak, aby odrážali vašu značku

6. Upútajte videami

  • Len necelých 10 % malých podnikateľov aktívne vytvára video obsah. Štúdia ukazujú, že 64 % spotrebiteľov inklinuje ku kúpe produktu online po zhliadnutí videa.
  •  Dajte vašej značke presný hlas a zvuk

7. Tipy,trikyanávody

Rady a tipy pomôžu vašej značke vytvoriť múdry a inteligentný charakter, navyše medzi spotrebiteľmi sú veľmi vítané.

  • Ukážte zaujímavé spôsoby, ako sa dá váš produkt používať
  • Môžu to byť recepty, tutoriály, návody na zvýšenie produktivity čiefektivity v živote či čokoľvek iné
  • Použite vizuálne materiály ako obrázky, videá a podobne na získaniepozornosti, podporenie zdielaní

8. Informatívne screenshoty

88 % ľudí číta recenzie, aby zistili obchodnú „kvalitu“.

  • Použite screenshoty, aby ste sa hrdo pochválili s pozitívnymi recenziami vašich zákazníkov
  • Okomentujte screenshoty pre väčšiu prehľadnosť
  • Použite screenshoty na podpichnutie vášho článku alebo predvedenia čŕtvašej stránky/programu

9. Podnecujúce otázky

Zaujímavé otázky, ktoré prinútia vaše obecenstvo zamyslieť sa alebo vyjadriť ich postoj, pomáhajú prelomiť ľady medzi vami a vašimi zákazníkmi.

  • Pýtajte sa vašich spotrebiteľov otázky, ktorými vyvoláte konverzáciu a angažovanosť
  • Držte svoje otázky otvorené: „Čo vás motivuje?“ „Kedy v poslednej dobe ste skúsili niečo nové a čo to bolo?“ „Čo vás robí šťastným?“ „Čo ste robili, keď ste naposledy stratili pojem o čase?“
  • Predstavovanie vašej otázky v podobe obrázka podporí zdieľanie vášho obsahu

10.Inforgafiky

  • Inforgafiky sú „lajkované“ a zdieľané 3x viac ako akákoľvek iné časť vizuálneho obsahu. A čo viac, obchodníci, ktorí používajú infografiky vykázali o 12 % vyšší zisk ako tí, ktorí ich nepoužívajú.
  • Zhustite množstvo informácií do jedného média
  • Pri ich tvorbe sa držte farieb a celkového vizuálneho štýlu vašej značky

K téme

Témy

Podnikám na internete

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

október

11oct6:30BOZP a pracovné úrazy vo výrobe a doprave - konkrétne príklady z praxe6:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:BOZP,BOZP vo výrobe

16oct6:30Finančné riadenie pre účtovníkov II.6:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Finančné riadenie

16oct6:30EIA a stavebný zákon – vzájomné súvislosti6:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Environmentalistika

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt
OK

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies

X