Ako si po Black Friday udržať poriadok na sklade aj v e-shope
BRATISLAVA 28. novembra 2018 (P/PR) – Nákupné šialenstvo počas Black Friday je každoročne výbornou príležitosťou, ako pred Vianocami odštartovať predaj vianočných darčekov vo veľkom. Ak si však nedáte pozor, môže to skončiť chaosom na sklade, zablokovaným e-shopom a množstvom stresu. Na zvládnutie náporu pritom stačí jediný nástroj – kvalitný ERP systém.
S dobrým ERP zvládnete všetky krízové aspekty masívnych zľavových akcií, ako je Black Friday – sklady, e-shop, nákup, cenníky aj vybavenie objednávok.
- Získate kompletný prehľad o všetkých svojich skladoch. Viete koľko tovaru potrebujete na danú sezónu nakúpiť. Systém stráži stav zásob a včas vás upozorní na nedostatok tovaru. Objednaný tovar systém zablokuje, takže sa oň zákazníci nepobijú.
- Pri expedícii ušetríte desiatky minút denne. Tovar rýchlo nájdete v sklade a systém za vás automaticky nachystá a vyplní všetky potrebné doklady. Objednávky môžete rozdeliť do balíkov a vďaka napojeniu na kuriérske služby budete mať prehľad o tom, kde sa balík práve nachádza a či už ho zákazník prevzal.
- ERP jednoducho prepojíte s e-shopom, ktorý tak budete ovládať priamo z podnikového systému. Vyhnete sa tým manuálnemu vkladaniu objednávok a ušetríte množstvo času. Do ERP si z e-shopu prevediete katalógy, cenníky aj skladové zásoby.
- Máte nekonečné možnosti úpravy cien. Nastavte si samostatné cenníky pre stálych zákazníkov, sezóny, výpredaje alebo Black Friday. Nové ceny za vás systém samozrejme vypočíta sám.
- Uľahčite si vyhodnocovanie. Systém vám ukáže, koľko ste utŕžili a aký tovar sa predáva lepšie alebo horšie. Podľa presných analýz môžete riadiť smerovanie svojho podnikania.
Ak máte z veľkých zľavových akcií obavy, popremýšľajte nad kvalitným ERP systémom. Pri väčšine ERP systémov si môžete ich výhody a ďalšie využitie vyskúšať sami, prostredníctvom demo verzií.