Efektívne riešenie problému s eKasou
BRATISLAVA 28. októbra (Podnikam.sk) – Budúcnosť patrí úspore času. Čím efektívnejšie dokážeme využiť čas, tým viac sa budeme môcť venovať riešeniu ďalších aktivít, čím v konečnom dôsledku výraznejšie pocítime aj výsledný pozitívny finančný efekt.
Posledným z opatrení zamedzujúcim daňovým podvodom je povinné zavedenie projektu online napojenia všetkých pokladníc na portál Finančnej správy – tzv. eKasa. Pokladnicou v tomto prípade je nielen klasická ERP, ale aj tablet, mobil, počítač či VRP. Podnikatelia tak získavajú jednoduchšie a moderné riešenie evidencie v podobe automatizovaného a prehľadného systému, pri ktorom nemusia riešiť náklady na prevádzku – keďže nie sú potrebné servisné organizácie a potrebná nie je ani uzávierka, pretože prechod medzi účtovnými dňami je kontinuálny. A čo je pre podnikateľov najzaujímavejšie – eKasa ochráni spotrebiteľov pred podvodnými predajcami, nakoľko kupujúci si môže vystavený doklad skontrolovať prostredníctvom aplikácie pre overenie pokladničného dokladu a samotný systém združujúci používateľove výdavky ponúka aj možnosť pracovať s nimi pre administratívne účely, či pre účely daňového priznania.
Na systém eKasa musia byť celoplošne napojení všetci podnikatelia už od 1. júla 2019, no je stále mnoho tých, ktorí ju doposiaľ nepoužívajú, spoliehajúc sa na to, že Finančná správa nebude pokutovať za nepoužívanie eKasy do konca roka, nakoľko NR SR schválila prechodné obdobie na pokuty až do 31.12.2019. Uvedený odklad používania eKasy bol spôsobený predovšetkým problémami neskúsených výrobcov a distribútorov, ktorí nezískali certifikáciu od Finančnej správy, čím následne vznikol nedostatok pokladníc, resp. sa objavili následné problémy s ich napojením na softvéry.
Najvhodnejšie e-riešenie
Na riešenia problémov s eKasou dnes nepostačí systém „pokus – omyl“. Jednoducho, čas na sa neskutočne kráti, a aj preto si vzniknutá situácia vyžaduje okamžité, preverené a najefektívnejšie riešenie, ktoré vychádza z reálnych potrieb a skúseností podnikateľov. Tí vyžadujú predovšetkým jednoduchú obsluhu systému, kvalitu, nízku cenu a dostatočne dlhú záruku. Teda to, čo ponúka MARKEETA, ktorá sa v súčasnosti javí ako najvýhodnejšia voľba.
Je všeobecne známe, že všetky veľké veci sú jednoduché. Pretože čím je jednoduchšie ovládanie systému, tým sa problém, úloha a zadanie dokáže praktickejšie a jednoduchšie zrealizovať. MARKEETA túto jednoduchosť v sebe má zakódovanú – je preverená v praxi, vďaka čomu garantuje, že v prípade akejkoľvek vzniknutej nečakanej situácie, nebude problém s jej promptným vyriešením. Vďaka svojej nadčasovosti a inovatívnym riešeniam klientovi stačí len ovládať svoj smartfón, čím bez stresu, zvládne jednoduchý a zároveň moderný systém eKAsy MARKEETA. Čiže – žiadne zložité návody a postupy ovládania, ktoré dokážu „zabiť“ aj technologicky zručných a časovo neobmedzených ľudí. A nielen to…
Renomé garantujúce istotu
Spoľahlivý dodávateľ, dokáže klientovi garantovať nielen legislatívne poradenstvo; poradenstvo pred inštaláciou; zaškolenie obsluhy; podporu pri nábehu; súčinnosť pri vypracovaní interných smerníc podnikateľa; telefonickú podporu a poradenstvo; ale aj prevzatie plnej zodpovednosti za zabezpečenie funkčnosti v prípade poruchy a kvalitnú ochranu úložiska dát. MARKEETA toto všetko reprezentuje a garantuje. Obzvlášť stopercentnú bezpečnosť. Všetky dáta z nej sú uložené na zabezpečenom cloude iDoklad. Vďaka tomuto riešeniu budú v bezpečí aj v prípade výmeny eKasy, alebo jej krádeže. Úplnou samozrejmosťou je aj to, že MARKEETA rešpektuje všetky legislatívne požiadavky a všetky potrebné dáta archivuje.
Zároveň je – vďaka svojmu renomé a technologickému vývoju a inováciám aj najrýchlejšia, nakoľko reaguje okamžite, vďaka čomu registračné procesy prebiehajú bez zdržaní a čakaní, vďaka čomu klientov pri práci so zákazníkmi vás už nič nebude brzdiť. Klient zároveň môže svoj predaj sledovať a spravovať jednoducho cez aplikáciu odkiaľkoľvek, aj z pohodlia domova.
Každý podnikateľ – a je jedno, či je malý alebo veľký – kladie dôraz na čo najväčšiu záruku všetkého, čo čoho investuje svoje financie. MARKEETA hrá aj z tohto hľadiska prím, nakoľko tým, že poskytuje najdlhšiu záruku až na 24 mesiacov, je zároveň aj najistejším riešením v rámci systému eKasy a to nielen pre samotné firmy, ale aj pre ľudí, podnikajúcich na IČO.
Nakoľko MARKEETA vychádza z robustného systému SmartPOS, ktorý popredný slovenský dodávateľ spoločnosť Bowa už 20 rokov neustále zlepšuje, má aj svoju čitateľnú históriu, o čom svedčí aj fakt, že za 20 rokov praxe prešlo cez tieto eKasy mesačne vyše 10 miliónov vystavených účteniek. Tým patrí jednoznačne k najrenomovanejším pokladničným systémom na trhu ponúkajúcim v praxi overené – najmodernejšie dotykové riešenie.
Riešenie: inštinkt a referencie
Hovorí sa, že čas sú peniaze. Pri investovaní a podnikaní to platí dvojnásobne. Pokiaľ dokáže človek investovať svoje financie jednoducho a rozumne, je aj výsledný efekt viditeľnejší a najmä citeľnejší. Stačí sa len riadiť inštinktom a referenciami. Pretože aj tu platí to, že nie všetko, čo je na prvý pohľad lacné, dokáže byť aj kvalitné a hlavne spoľahlivé.
Zvlášť v prípade eKasy…
Tento článok je prémiový, pre nečlenov Podnikam.sk bol sprístupnený vďaka klientovi MARKEETA
Tento článok vznikol v spolupráci s klientom MARKEETA