Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
E-shop
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Efektívne riešenie problému s eKasou

Holka 1 mont n6 4k cmyk.jpg
Foto: MARKEETA
25. októbra 2019 Tlačiť

BRATISLAVA 28. októbra (Podnikam.sk) – Budúcnosť patrí úspore času. Čím efektívnejšie dokážeme využiť čas, tým viac sa budeme môcť venovať riešeniu ďalších aktivít, čím v konečnom dôsledku výraznejšie pocítime aj výsledný pozitívny finančný efekt.

Posledným z opatrení zamedzujúcim daňovým podvodom je povinné zavedenie projektu online napojenia všetkých pokladníc na portál Finančnej správy – tzv. eKasa. Pokladnicou v tomto prípade je nielen klasická ERP, ale aj tablet, mobil, počítač či VRP. Podnikatelia tak získavajú jednoduchšie a moderné riešenie evidencie v podobe automatizovaného a prehľadného systému, pri ktorom nemusia riešiť náklady na prevádzku – keďže nie sú potrebné servisné organizácie a potrebná nie je ani uzávierka, pretože prechod medzi účtovnými dňami je kontinuálny. A čo je pre podnikateľov najzaujímavejšie – eKasa ochráni spotrebiteľov pred podvodnými predajcami, nakoľko kupujúci si môže vystavený doklad skontrolovať prostredníctvom aplikácie pre overenie pokladničného dokladu a samotný systém združujúci používateľove výdavky ponúka aj možnosť pracovať s nimi pre administratívne účely, či pre účely daňového priznania.

Na systém eKasa musia byť celoplošne napojení všetci podnikatelia už od 1. júla 2019, no je stále mnoho tých, ktorí ju doposiaľ nepoužívajú, spoliehajúc sa na to, že Finančná správa nebude pokutovať za nepoužívanie eKasy do konca roka, nakoľko NR SR schválila prechodné obdobie na pokuty až do 31.12.2019. Uvedený odklad používania eKasy bol spôsobený predovšetkým problémami neskúsených výrobcov a distribútorov, ktorí nezískali certifikáciu od Finančnej správy, čím následne vznikol nedostatok pokladníc, resp. sa objavili následné problémy s ich napojením na softvéry.

1y3a3862 u 1920px.jpeg
Foto: MARKEETA

Najvhodnejšie e-riešenie

Na riešenia problémov s eKasou dnes nepostačí systém „pokus – omyl“. Jednoducho, čas na sa neskutočne kráti, a aj preto si vzniknutá situácia vyžaduje okamžité, preverené a najefektívnejšie riešenie, ktoré vychádza z reálnych potrieb a skúseností podnikateľov. Tí vyžadujú predovšetkým jednoduchú obsluhu systému, kvalitu, nízku cenu a dostatočne dlhú záruku. Teda to, čo ponúka MARKEETA, ktorá sa v súčasnosti javí ako najvýhodnejšia voľba.

Je všeobecne známe, že všetky veľké veci sú jednoduché. Pretože čím je jednoduchšie ovládanie systému, tým sa problém, úloha a zadanie dokáže praktickejšie a jednoduchšie zrealizovať. MARKEETA túto jednoduchosť v sebe má zakódovanú – je preverená v praxi, vďaka čomu garantuje, že v prípade akejkoľvek vzniknutej nečakanej situácie, nebude problém s jej promptným vyriešením. Vďaka svojej nadčasovosti a inovatívnym riešeniam klientovi stačí len ovládať svoj smartfón, čím bez stresu, zvládne jednoduchý a zároveň moderný systém eKAsy MARKEETA. Čiže – žiadne zložité návody a postupy ovládania, ktoré dokážu „zabiť“ aj technologicky zručných a časovo neobmedzených ľudí. A nielen to…

Markeeta_profi.png
Foto: MARKEETA

Renomé garantujúce istotu

Spoľahlivý dodávateľ, dokáže klientovi garantovať nielen legislatívne poradenstvo; poradenstvo pred inštaláciou; zaškolenie obsluhy; podporu pri nábehu; súčinnosť pri vypracovaní interných smerníc podnikateľa; telefonickú podporu a poradenstvo; ale aj prevzatie plnej zodpovednosti za zabezpečenie funkčnosti v prípade poruchy a kvalitnú ochranu úložiska dát. MARKEETA toto všetko reprezentuje a garantuje. Obzvlášť stopercentnú bezpečnosť. Všetky dáta z nej sú uložené na zabezpečenom cloude iDoklad. Vďaka tomuto riešeniu budú v bezpečí aj v prípade výmeny eKasy, alebo jej krádeže. Úplnou samozrejmosťou je aj to, že MARKEETA rešpektuje všetky legislatívne požiadavky a všetky potrebné dáta archivuje.

Zároveň je – vďaka svojmu renomé a technologickému vývoju a inováciám aj najrýchlejšia, nakoľko reaguje okamžite, vďaka čomu registračné procesy prebiehajú bez zdržaní a čakaní, vďaka čomu klientov pri práci so zákazníkmi vás už nič nebude brzdiť.  Klient zároveň môže svoj predaj sledovať a spravovať jednoducho cez aplikáciu odkiaľkoľvek, aj z pohodlia domova.

Každý podnikateľ – a je jedno, či je malý alebo veľký – kladie dôraz na čo najväčšiu záruku všetkého, čo čoho investuje svoje financie. MARKEETA hrá aj z tohto hľadiska prím, nakoľko tým, že poskytuje najdlhšiu záruku až na 24 mesiacov, je zároveň aj najistejším riešením v rámci systému eKasy a to nielen pre samotné firmy, ale aj pre ľudí, podnikajúcich na IČO.

Nakoľko MARKEETA vychádza z robustného systému SmartPOS, ktorý popredný slovenský dodávateľ spoločnosť Bowa už 20 rokov neustále zlepšuje, má aj svoju čitateľnú históriu, o čom svedčí aj fakt, že  za 20 rokov praxe prešlo cez tieto eKasy mesačne vyše 10 miliónov vystavených účteniek. Tým patrí jednoznačne k najrenomovanejším pokladničným systémom na trhu ponúkajúcim v praxi overené – najmodernejšie dotykové riešenie.

Bg markeeta moje markeeta mobil 1920px.jpeg
Foto: MARKEETA

Riešenie: inštinkt a referencie

Hovorí sa, že čas sú peniaze. Pri investovaní a podnikaní to platí dvojnásobne. Pokiaľ dokáže človek investovať svoje financie jednoducho a rozumne, je aj výsledný efekt viditeľnejší a najmä citeľnejší. Stačí sa len riadiť inštinktom a referenciami. Pretože aj tu platí to, že nie všetko, čo je na prvý pohľad lacné, dokáže byť aj kvalitné a hlavne spoľahlivé.

Zvlášť v prípade eKasy

Tento článok je prémiový, pre nečlenov Podnikam.sk bol sprístupnený vďaka klientovi MARKEETA

Tento článok vznikol v spolupráci s klientom MARKEETA

Odporúčané ebooky

Súvisiace články v seriáli "Systém eKasa ľahko a rýchlo"

Zobraziť všetky články v seriáli "Systém eKasa ľahko a rýchlo"

Témy

eKasaMARKEETA

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Inšpirácia

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

12nov7:30Vymáhanie pohľadávok7:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Pohľadávky

12nov7:30Vymáhanie pohľadávok7:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Pohľadávky

13nov7:30FeaturedTrojdňové školenie pre personalistov a mzdárov7:30 Udalosť usporiadaná: s.r.o Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Mzdy a odvody,Personalistika

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt
OK

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies

X