Finančné sprostredkovanie: buď online, alebo neprežiješ
BRATISLAVA 29. novembra 2016 (P/PR) – Moderný informačný systém a praktické aplikácie, ktoré šetria čas klientom aj sprostredkovateľom – pripravenosť na online vek vo finančnom sprostredkovaní sa stáva dôležitou konkurenčnou výhodou.
Dlhoročné skúsenosti ukazujú, že ďalší rozvoj finančného sprostredkovania na slovenskom trhu bude závisieť od rozvoja online služieb. Už v roku 2012 spustila spoločnosť Finportal, priekopník v servisných službách pre nezávislých finančných sprostredkovateľov, univerzálny nástroj na porovnanie produktov a uzavretie zmlúv neživotného poistenia – najpoistenie.sk. Cieľom bolo vytvoriť platformu s možnosťou na jednom mieste jednoducho a efektívne porovnať a uzatvoriť bezpapierové poistné zmluvy z pohodlia domova. O úspešnosti projektu svedčí stabilná spokojnosť klientov a tiež fakt, že deväť z desiatich zmlúv je uzatvorených online.
Porovnávač sa osvedčil a sprostredkovatelia začali hľadať jednoduchšie prístupy aj k produktom životného poistenia. „Preto sme nedávno predstavili najpresnejšiu Kalkulačku životného poistenia s cieľom sústrediť všetky produkty na jednom mieste v našom informačnom systéme, čo samozrejme šetrí čas.“ hovorí Peter Jurecký, riaditeľ oddelenia online nástrojov a sektoru neživotného poistenia Finportal, a.s.
Aplikácia, ktorá šetrí čas aj peniaze
Medzi najkonkurenčnejšie odvetvia novodobého poisťovníctva patrí poistenie automobilov. Vyhrať môžu len tí, ktorí sú schopní uzatvoriť PZP a havarijné poistenie rýchlo, efektívne a kvalitne. S týmto cieľom Finportal vyvinul pre svojich finančných sprostredkovateľov mobilnú aplikáciu pre rýchle a presné vykonanie obhliadok vozidiel pred vstupom do poistenia. Obhliadková aplikácia ponúka možnosť odfotiť predmet poistenia podľa presného zadania poisťovní a spolu so vzorovými fotografiami uľahčuje prácu všetkým stranám.
S trhoviskom naberie váš biznis rýchlejšie obrátky
Online riešenia robia finančný biznis efektívnejším. Aby ste ich však mohli použiť, potrebujete klienta získať a zabezpečiť mu komplexnú starostlivosť. Ideálnym nástrojom je centrálne trhovisko, v rámci ktorého si môžu koncoví klienti vyberať z viacerých zdrojov, porovnávať ceny, produkty a rozhodnúť sa na základe referencií. Finportal v tomto roku investoval do vývoja platformy založenej na online trhovisku a poskytol tak svojim sprostredkovateľom priestor, v ktorom môžu efektívne využívať základné retenčné stratégie. Tie nielenže uspokoja požiadavky existujúcich klientov, ale vytvoria aj priestor na rozširovanie klientskej databázy.