Príjmy Facebooku v závere vlaňajška výrazne stúpli
Spoločnosť Facebook zaznamenala v štvrtom kvartáli minulého roka nárast príjmov o 51,7 % na 5,84 mld. USD. V rovnakom období predchádzajúceho roka boli príjmy spoločnosti vo výške 3,85 mld. USD. K nárastu prispeli nové formáty reklamy a vylepšená mobilná aplikácia. To zvýšilo príjmy z reklamy, ktoré stúpli o 56,8 % na 5,64 mld. USD.
Čistý zisk sociálnej siete Facebook sa v štvrtom štvrťroku minulého roka vyšplhal na 1,56 mld. USD, čo predstavuje 54 centov na akciu. V rovnakom období roku 2014 zaznamenala firma čistý zisk 696 mil. USD, teda 25 centov na akciu. K hospodárskym výsledkom v štvrtom kvartáli prispelo sviatočné obdobie nákupov. Výdavky spoločností na reklamu v tomto období tradične dosahujú vrcholné hodnoty.