Početné výhody online trhovísk
Nielen vo vlastnom e-shope, ale aj na online trhoviskách môžu dnes predajcovia, distribútori a výrobcovia ponúkať svoj tovar. Takéto trhovisko pritom zabezpečí celú technickú infraštruktúru, a tým umožní predajcom jednoducho predávať svoj tovar online. K najväčším výhodám pre predajcov patrí široký dosah a zvýšená viditeľnosť. Okrem toho ponúkajú online trhoviská aj rôzne ďalšie služby pre všetkých, ktorí sa rozhodnú využiť ich ponuku. Vďaka nim sa tak predajcom otvára možnosť využitia ďalších predajných kanálov.
Predaj na nových predajných kanáloch prostredníctvom Kaufland Global Marketplace
Tento rok oznámilo svoj vstup na slovenský a český trh online trhovisko spoločnosti Kaufland pod zastrešujúcou značkou Kaufland Global Marketplace. Len s jednou registráciou a využitím jedného systému môžu online predajcovia, distribútori a výrobcovia už čoskoro ponúkať svoj tovar na všetkých troch online trhoviskách spoločnosti Kaufland súčasne: K úspešnému nemeckému online trhovisku Kaufland.de sa v roku 2023 pridajú nové online trhoviská Kaufland.sk na Slovensku a Kaufland.cz v Česku. Kaufland Global Marketplace umožňuje jednoduchý vstup na medzinárodný e-commerce trh dokonca aj predajcom, ktorí doteraz svoj tovar online neponúkali.
Online trhoviská ako hnacia sila príjmov
Čo sa týka obratu, online trhoviská aktuálne zaujali dominantné postavenie v európskom e-commerce: Už v roku 2020 bolo vygenerovaných prostredníctvom nich približne 58 percent celkového obratu na celoeurópskom e-commerce trhu. Zvrat tohto stúpajúceho trendu je v nedohľadne a vzhľadom na výhody predaja prostredníctvom online trhovísk sa ani neočakáva. Kaufland.de je už teraz jednou z najrýchlejšie rastúcich platforiem tohto druhu v Nemecku a na tento trend nadväzuje aj spustenie dvoch nových Kaufland online trhovísk na Slovensku a v Česku.
Výhody pre predajcov na online trhoviskách spoločnosti Kaufland
Predajcovia profitujú z vysokého povedomia o značke Kaufland a predajom na online trhoviskách si rozširujú viditeľnosť a dosah svojej ponuky a značky. Môžu osloviť nové skupiny zákazníkov, získať milióny potenciálnych kupujúcich a využiť nové možnosti predaja. Okrem toho môžu predajcovia využiť aj ďalšie služby a marketingové nástroje online trhoviska, aby sa ich ponúkané produkty dostali ešte viac do centra pozornosti. Napríklad vďaka reklamám na sponzorované produkty (SPA) si dokážu rozšíriť viditeľnosť svojej ponuky. Všetky online trhoviská spoločnosti Kaufland sú riadené jednotnou technológiou, takže nastavenia a správa predaja na všetkých predajných kanáloch sa vykonávajú centrálne v jednom systéme.
Predajcovia môžu nahrať svoje produkty a ponuku prostredníctvom súboru CSV alebo manuálne. Okrem toho môžu spolupracovať s jedným z viac ako 70 integrovaných softvérových partnerov, ktorí ponúkajú rozhranie k online trhoviskám spoločnosti Kaufland. Pre online trhoviská Kaufland.sk a Kaufland.cz sa v súčasnosti vytvára množstvo ďalších spoluprác a rozhraní s miestnymi a medzinárodnými poskytovateľmi služieb, ktoré budú môcť predajcovia využívať v budúcnosti. Odoslanie a prepravu objednávky následne zabezpečujú samotní online predajcovia a distribútori.
Predajcovia, ktorí začnú predávať na online trhovisku Kaufland.de ešte tento rok, sa môžu oboznámiť so základnými systémami a spôsobom ich fungovania ešte pred spustením nových online trhovísk na Slovensku a v Česku.
Pokiaľ sa predajcovia zaregistrujú na nových online trhoviskách Kaufland.sk a Kaufland.cz už teraz, neplatia počas prvých šiestich mesiacov od ich spustenia v roku 2023 základný mesačný poplatok ani províziu z predaja. Okrem toho získajú špeciálny kredit na reklamy na sponzorované produkty (SPA), ktorý je súčasťou early bird ponuky.
Nepremeškajte atraktívnu early bird ponuku!
Pri registrácii zadajte kód kupónu: PODNIKAMSK
Multikanálové obchodovanie s Kaufland Global Marketplace
Obchodníci, ktorí doteraz ponúkali svoj tovar len stacionárne alebo prostredníctvom vlastného e-shopu, získajú s Kaufland Global Marketplace ideálneho partnera, vďaka ktorému si môžu zvýšiť svoj predaj a rozšíriť ho na ďalšie predajné kanály. Možnosť multikanálového obchodovania na online trhoviskách spoločnosti Kaufland ponúka jednoduchý, rýchly a lukratívny vstup do oblasti online obchodu, z ktorého môžu profitovať aj začínajúci online predajcovia bez počiatočných investícií, ďalších zamestnancov alebo know-how. Za predaj na online trhovisku sa platí len základný mesačný poplatok vo výške 39 eur a provízia z predaja za predané produkty, pričom predajcovia majú voľnú ruku pri stanovovaní predajných cien. V prípade otázok sa môžu obrátiť na tím podpory pre predajcov, ktorý im poradí v rodnom jazyku príslušného online trhoviska. Vďaka tomu je predaj na ňom veľmi jednoduchý, a to predovšetkým pre začínajúcich predajcov.
Ako na efektívny predaj na Kaufland online trhoviskách?
Jednou z kľúčových vecí pre úspešný predaj na online trhoviskách je, aby predajcovia priblížili kupujúcim svoje produkty.
- Aby zákazníci získali komplexné informácie o produkte a rozhodli sa ho zakúpiť, sú dôležité správne údaje o produktoch.
- Okrem toho hrá dôležitú úlohu nielen cena produktu, ale aj konkurenčné dodacie doby.
- V neposlednom rade je veľmi dôležitá aj spokojnosť zákazníkov s výkonom a ponukou služieb predajcov.
Tieto a ďalšie faktory rozhodujú na online trhoviskách spoločnosti Kaufland o tom, ktoré ponuky budú umiestnené v BuyBoxe. BuyBox je časť na stránke s podrobnosťami o produkte, v ktorej si zákazníci môžu pridať vybraný produkt do svojho nákupného košíka. Najdôležitejšími aspektmi, ktoré sa zohľadňujú pri rozhodovaní o tom, ktorá ponuka predajcu sa zobrazí v BuyBoxe, sú okrem kúpnej ceny aj dodacia doba a náklady na doručenie.
Záver
Kaufland Global Marketplace ponúka predajcom jednoduchý prístup k všetkým online trhoviskám spoločnosti Kaufland, na ktorých môžu ponúkať svoj tovar, a to len s jednou registráciou. Je vhodný pre všetkých, ktorí hľadajú lukratívne predajné kanály pre svoj multikanálový obchod.